O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 25 stycznia 2014

hean boom lashes mascara

Przez jakiś czas jestem w domu, więc mogę spokojnie napisać notkę ;) Tym razem jej bohaterem jest tusz do rzęs hean boom lashes, który dostałam jako gratis do zakupów w ich sklepie internetowym.

Opakowanie jest czarne, całkiem zwyczajne. Można je postawić.
Szczoteczka jest klasyczna, ale dość spora. Przez to niestety prawie zawsze ubrudzę sobie górną powiekę :( Być może ktoś z większymi oczami i nieopadającymi powiekami nie będzie miał tego problemu.
Efekt jaki daje na moich rzęsach naprawdę mi się podoba. Rzęsy są pogrubione i wydłużone, a kolor maskary to bardzo ładna czerń.
Dodatkowo nic się nie osypuje, produkt trzyma się cały dzień i jest odpowiedni dla osób noszących soczewki.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się efekt, jaki uzyskałaś przy pomocy maskary Hean:) Głęboka czerń świetnie podkreśla spojrzenie. Lubię takie wielkie, włochate szczoteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt! Musze spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt na prawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie rozczesuje, idealnie czarny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt...lubię takie szczoteczki, więc jak gdzieś u mnie w mieście znajdę szafę Hean to przyjrzę się jej z bliska i może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy efekt. :) ja górną powiekę brudzę niezależnie od wielkości szczoteczki, hah ;p

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.