O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 22 stycznia 2014

hean vitamin cocktail 89 berry shake

Pomadkę vitamin cocktail od hean zamówiłam sobie jakiś czas temu w sklepie internetowym producenta. Szczerze mówiąc bardzo żałuję, że nie mogę zobaczyć i pomacać ich kosmetyków stacjonarnie.

Muszę przyznać, że jak na jedną z tańszych firm opakowanie jest całkiem ładne-czarne, solidne, nie otwiera się samo w torebce.
Kolor, który wybrałam to 89 berry shake. Myślałam, że kolor będzie podobny do rimmela 070, tymczasem na moich ustach jest to rzeczywiście różowo-jagodowy kolor (jak nazwa wskazuje).
Konsystencja produktu jest zadowalająca. Co prawda nie sunie po ustach jak wszystkie masełkowate szminki, ale nie jest tępa i można ją rozprowadzić bez większych problemów.

Sama formuła produktu sprawia, że suche skórki nie pozostają podkreślone (chociaż wielkiego nawilżenia też tutaj nie znajdziemy), a pomadka zostaje na ustach ok. 4h, co moim zdaniem jest całkiem dobrym wynikiem. Pigmentacja też nie jest minusem tej pomadki.
Swatche:
z fleszem:
w świetle dziennym (powiedzmy):
Podsumowując: jest to dobry produkt za niezłą cenę, nie mam mu właściwie nic do zarzucenia. Chociaż nie wiem do końca, czy to mój kolor-cały czas wolę typowe, cieliste nudziaki ;)

14 komentarzy:

  1. Swoją drogą lepiej oglądać zdjęcia na podglądzie-tutaj, nie wiem dlaczego, są niewyraźne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że blogger sam retuszuje zdjęcia, co nie zawsze odbija się korzystnie na ich jakości. Może spróbuj zapisywać je jako png. To zazwyczaj pomaga:)

      Usuń
  2. Odcień bardzo mi się podoba, ma w sobie coś wyjątkowego :) Trwałość faktycznie jest zaskakująco dobra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor tej szminki! Czyli wiem co muszę kupić :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu gdzie do wygrania są aż 3 zestawy greckich kosmetyków Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kolor:) też efekt na ustach mnie nieco zaskoczył i niestety rozczarował. Szukałam czegoś bezpiecznego na codzień. W sklepie długo ją oglądałam i porównywalam do innych znanych mi pomadek, na ustach jednak wybiły się silnie różowe tony. Ten kolor nie sprawdza się do każdego makijażu, często niestety muszę ją zetrzeć bo niewspółgra z oczami. Zauważyłam też, że ma dziwny smak i zapach kiedy pije coś ciepłego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę szminkę i baardzo lubię. Na Twoich ustach wygląda bosko :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S - Jaki format zdjęć mają zdjęcia? Jeśli .jpg to spróbuj z .png
    Miałam podobny problem, ale na szczęście obecnie jest ok.

    No i nie masz ustawionej autokorekty zdjęć, prawda??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak .jpg ;) Problemy są sporadyczne, dlatego ostrzegłam, że lepiej oglądać na podglądzie. Ale może rzeczywiście zacznę zapisywać w innym formacie.

      Usuń
  7. ta pomadke po raz pierwszy widzialam na youtube u Kasi Ciasteczko25, ona ma kilka tych pomadek Hean, bardzo je chwali :)
    bardzo podoba mi sie ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć nie jestem miłośniczką nudziaków, ten odcień przypadł mi do gustu, ponieważ zawiera fioletowe tony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda na ustach.
    Fajny kolorek i widzę ze nawilża lekko na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ost z Hean zamowilam baze pod cienie i puder rozswietlajacy :) super produkty głownie baza, jak na tak niskie ceny to na prawdę wielkie wow :) pomadka piekna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta baza po jakimś czasie przestała działać..

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.