O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Lovely pump up mascara

Tusz lovely pump up wpadł mi do koszyka przy okazji 40% promocji w rossmannie ;) Czy jestem z niego zadowolona?

Opakowanie samo w sobie przyciąga wzrok, pewnie dlatego, że producent postawił na żywy kolor. Szczoteczka jest silikonowa. Niestety nie mogę jej Wam teraz pokazać, bo tusz oddałam mamie, ale na pewno wiele z Was już ją widziało, bo dla wielu blogerek ten tusz jest zdecydowanym hitem.
Formuła tuszu jest całkiem ok. Ja musiałam poczekać jakiś czas od otwarcia, bo tusz sklejał mi rzęsy. Czasami przy dwóch warstwach potrafił zrobić to też później. 

Jeśli chodzi o trwałość to tutaj nie mogę mu nic zarzucić, bo trzymał się na moich rzęsach cały dzień. Nie odbijał się też na dolnej powiece i nie kruszył, jest dobry dla osób noszących szkła kontaktowe.

Efekt jaki daje bez 'wspomagaczy' jest dla mnie bardzo dzienny. Rzęsy są lekko podkreślone i.. może nie podkręcone, ale podniesione ;) Nie do końca tego oczekiwałam po tylu zachwytach, ale tusz nie jest zły.
 Jednak jest szansa na wydobycie z niego czegoś lepszego ;) Jeśli na rzęsy dostanie nam się trochę bazy pod cienie to efekt jest dużo lepszy. Rzęsy są jeszcze dłuższe i wyraźnie pogrubione. Taki efekt zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Wybaczcie dużą liczbę zdjęć ;)

Podsumowując: tusz nie jest moim ulubieńcem i nie zachwycam się nim, jak reszta blogosfery, ale nie wykluczam, że kiedyś trafi do mnie ponownie. Bo jak za taką cenę naprawdę nie jest zły.

17 komentarzy:

  1. Ja lubię ten tusz, zwłaszcza ze względu na cenę. Wiadomo, że szału nie robi ale jest w porządku i tani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ja się naczytałam o nim pozytywnych opinii....
    Mnie również do siebie nie przekonał, chociaż...nie jest taki zły...
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przy wspomagaczu całkiem fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam tego tuszu i jestem bardzo zadowolona, dla mnie rewelacja za takie paznokcie. Wiadomo dużo zależy od sposobu nakładania tuszu ale i od rzęs. Piękne są te twoje oczyska!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się na niego skusiłam,ale jeszcze nie testowałam-leży i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie sprawdza się bardzo dobrze. Nawet bez bazy potrafi świetnie wydłużać moje niezbyt długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podchodziłam do niego sceptycznie, ale kiedy w końcu kupiłam to od razu się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go. Uważam, że za taką śmieszną cenę (też kupiłam w promocji -40%), to całkiem przyzwoity tusz..

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zapoznać się z tym tuszem. Maskara uchodzi za tańszy odpowiednik Max Factor Clump Defy. Nie przypuszczałam, że baza może wzmocnić efekt, jaki zapewnia tusz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiś sposób oblepia rzęsy, więc daje pogrubienie ;p Działa pewnie podobnie do bazowego tuszu.

      Usuń
  10. cudowny makijaż podkreślajacy kolor oczu, może jakiś tutorial jak go zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny makijąż pokreślający kolor oczu, może jakiś tutorial ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Postaram się, ale jeśli pozwolisz to po sesji, już na spokojnie.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.