O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 15 stycznia 2014

technicznie: przydatne skróty klawiszowe

Ostatni czas jest dla studentów ciężki-sesja się zbliża, zaliczeniu są już w toku ;) Dzisiaj więc dość luźny post, a mianowicie pokażę Wam kilka przydatnych skrótów klawiszowych. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą.


1.ctrl+C-kopiuj.
2. ctrl+V-wklej.
3. ctrl+R-pozwala 'przeskoczyć' reklamy na YT. Klikamy tyle razy, aż reklama się nie wyświetli, zazwyczaj wystarczy tylko raz.
4. ctrl+shift+T-przywrócenie ostatnio zamkniętej karty.
5. ctrl+T-nowa karta.
6. ctrl+F-przydaje się przy szukaniu konkretnego słowa na danej stronie.
7. ctrl+TAB-pozwala na szybkie przechodzenie do kolejnych kart.
8. ctrl+W-zamyka otwartą kartę.

4 komentarze:

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.