O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 5 stycznia 2014

Ulubieńcy roku 2013

Udało mi się jakoś zebrać ulubieńców roku 2013 ;) Nie mam pojęcia ile notek teraz się pojawi (i czy w ogóle)-sesja się zbliża wielkimi krokami, a ja i tak jestem w lesie z nauką :(

Produkty nie są podzielone na kategorie ani jakoś specjalnie posegregowane, po prostu dodałam zdjęcia i będę po kolei pokazywać co mi się w minionym roku spodobało ;)

1. Cienie i pigment z inglota. Ostatnio dokupiłam kilka sztuk i współpraca układa nam się bardzo dobrze.
Jeśli nie mam czasu ani ochoty na zabawę z cieniami to aplikuję tylko 463. Jest to kolor cielisty z drobinkami-niby nic, a jednak jakiś efekt jest.
 2. Moim ulubieńcem wśród tuszy jest maybelline volume rocket.
 3. Rimmel stay matte. Staram się go kupować na promocjach. Nie daje długotrwałego matu, ale za to całkiem ładnie kryje.
 4.Jeśli chcę jednak uzyskać lepszy mat to używam pudru sypkiego essence. Z tym, że miałam go w poprzedniej wersji, tej jeszcze chyba nie używałam.
 5. Paletki sleeka. To było do przewidzenia ;) Najbardziej chyba lubię au naturel i darks.
 6. Celia nude. Nadal lubię swoje wszystkie szminki, które posiadam, ale ostatnio przerzuciłam się na te 'masełkowate'. Wiecie o co chodzi-szminka i balsam, 2w1.
7. Swojego czasu używałam dzień w dzień pudru w kompakcie essence. Teraz ciężko mi go dostać-albo nie ma go w ogóle albo kolory nie te.
8. Revlon colorstay. Wolałam co prawda jego starą wersję, ale nie zmienia to faktu, że wciąż jest to całkiem trwały podkład. Jeśli jestem na uczelni cały dzień to wybieram właśnie ten produkt.
 9. Delia, płyn dwufazowy do demakijażu. Dobrze zmywa, ma dużą pojemność i przyjazną cenę. Teraz jest co prawda w nowej odsłonie graficznej, ale wciąż działa tak samo dobrze.
10. Jeśli akurat nie mogę dostać delii albo po prostu nie chce mi się iść do natury to sięgam po płyn dwufazowy z ziaji.
11. Pędzle hakuro. Mam ich kilka-do twarzy i oczu i ze wszystkich jestem zadowolona. W przyszłości pewnie dokupię jeszcze kilka ;)
 12. Płyn micelarny bebeauty. Używam go do zmywania makijażu twarzy. Zazwyczaj takie płyny idą u mnie bardzo szybko, więc za 5 zł nawet nie szkoda mi wylewania ogromnej ilości produktu na wacik.
 13. Bardzo lubię wszystkie lakiery rimmela salon pro, ale najczęściej na paznokciach lądował 391 celebrity bash. Naprawdę bardzo ładna czerwień.
 14. Masełka do ust nivea. W domu mam karmelowe, na stancji waniliowe, a wcześniej używałam malinowego. Wszystkie bardzo dobrze się sprawdziły ;)
 15. Maybelline color whisper 620. Później dokupiłam jeszcze 220, ale jednak cielaczek lądował na moich ustach najczęściej.
 16. Rzadko używam różu, ale jeśli już to były to róże z essence.
 17. Żel do mycia twarzy vichy normaderm.
 18. Garnier krem oczyszczający z absorbującym węglem. Bardzo dobrze oczyszcza, skóra aż skrzypi ;)
 19. Miss sporty so matte perfect stay. Na prawdę dobry podkład z niższej półki. Co prawda nie jest szczególnie matujący ani nie wytrzyma obiecywanych 14h, ale u mnie się sprawdził.
 20. Paletki hean high definition. Długo mnie do nich ciągnęło, aż w końcu zamówiłam. Moim zdaniem produkt bardzo fajny, szczególnie na wyjazdy, czy do wrzucenia do torebki jeśli ktoś ma w zwyczaju poprawiać oczy w ciągu dnia.
 21. Lirene youngy 20+, pianka myjąca. Dobrze oczyszcza, zmywa makijaż. Właśnie mi się skończyła i na pewno kupię następne opakowanie, chociaż szczerze mówiąc wolałabym poczekać na jakąś promocję.
 22. Lirene youngy 20+, kremo-żel do twarzy i pod oczy. Dobry krem na dzień o ciekawym zapachu.
 23. Ulubieniec ostatnich kilku zim to krem do rąk z nivei. Wcześniej było na nim napisane SOS, teraz nazwali go regenerującym. W każdym razie wciąż się sprawdza ;)

11 komentarzy:

  1. co do kilku pozycji się zgadzam ;) Hakuro, Sleek i biedronkowy micel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Revlon Colorstay i płyn z Delii obecnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno kupiłam tą czerwień z Rimmel i również jestem z niej bardzo zadowolona, ale na moich paznokciach niestety nie trzyma się za długo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery Rimmela. Chętnie zapoznam się z czerwienią z serii Salon Pro:)

    Odkąd ujrzałam paletkę Hean na blogu Karoli, wiem, że muszę ją mieć. Niestety, nie namierzyłam jej w żadnej z pobliskich drogerii. Poczekam na darmową dostawę i wtedy złożę zamówienie w sklepie Hean:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowa dostawa zawsze jest dobrą opcją ;) Bo płacenie 12 zł za paletkę i np 9 za poczkomat jest trochę nieopłacalne.

      Usuń
  5. Ilu moich ulubieńców widzę :D Z tym, że podkład Revlon wolę we wersji do skóry suchej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku ile znam Twoich produktów:
    Bardzo spodobal mi sie cień z Inglota, a że jestem przy ich zakupie to obbadam sobie go w sklepie.

    U mnie Volume Rocket się nie sprawdził. Pół roku czekałam, aż zacznie dobrze malować. Delia dwu fazowa jest dla mnie tempa w użytku i nie lubie tłustego filmu jaki zostawia. Micel Be Beauty uczulił mnie tak, ze wylądowałam na pogotowiu.

    Stay Matt z Rimmela jest boski. Hakuro?! Bosko! H 54 i H 21 to moi ulubiency 2013. Paletki Hean mam w tych samych wersjach i bardzo je lubie.

    A wiesz, że puder sypki z Essence jest wycofywany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Zmienili opakowanie tylko po to, żeby zaraz puder wycofać? :/ Ale to by tłumaczyło, dlaczego długo nie mogłam go nigdzie dostać.

      Co do delii to ja i tak zawsze potem myję twarz żelem, to samo po micelu. I jak dla mnie jest ogólnie ok, ale ja wylewam na wacik zwykle dużo za dużo produktu ;p

      Usuń
  7. Widzę tu moje ulubione Sleeki oraz płyn micelarny :) Reszty nie znam ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ile tutaj moich ulubieńców :) Sleeki, pzletki Hean, masełka Nivea, Salon Pro <3, cienie od Inglota ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam wszystko, ale baardzo lubię puder Essence, cienie Inglot, Pro Salon Rimmela i podkład Revlon! aaa i Sleek, bym zapomniała:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.