O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 10 lutego 2014

bebeauty delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy

Sesja, sesja i po sesji ;) Na szczęście wszystko zaliczyłam w terminach zerowych (jeśli były) albo w pierwszych (nie wierzę, że zdałam jeden egzamin! był u chyba najgroźniejszego wykładowcy na całym uniwerku ;p) i teraz mam jeszcze tydzień wolnego ;) Postaram się dodać parę notek, może napiszę coś na zapas.. Nie obiecuję, ale dzisiaj przychodzę z pierwszą, w pełni bezstresowo pisaną notką ;)


Bebeauty delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy. Zazwyczaj wybieram mocne, dobrze oczyszczające kremy do cery tłustej, ale tym razem, w akcie ostatecznej desperacji, w związku z moja baardzo wysuszoną skórą (wspominałam o moim sposobie na nią parę postów wcześniej) jakiś czas temu kupiłam ten produkt.

Opakowanie jest całkiem estetyczne. Może nie zachwyca,ale nie straszy w łazience. W każdym razie nie rozpada się, jest miękkie i nie przeszkadza w użytkowaniu.
Produkt faktycznie ma postać podobną do kremu. Nie jest zbyt gęsty, ani zbyt lejący, dobrze się rozprowadza i zmywa. Nie pokusiłabym się co prawda o zmywanie makijażu tylko nim,ale po demakijażu twarzy i oczu płynem dwufazowym/micelarnym myślę, że spokojnie daje radę. 

W czasie, gdy go kupowałam najważniejsze było dla mnie, żeby moja cera nie była jeszcze bardziej podrażniona. Po nieudanym zakupie żelu AA ten sprawdził się bardzo dobrze-nie podrażnił mojej cery, nie spowodował, że miałam na niej jeszcze większą i bardziej suchą skorupę. Chociaż teraz, po wyleczeniu przesuszonej skóry, stopniowo decyduję się od nowa na stare, mocniejsze żele, to ten, jako delikatna pomoc w oczyszczaniu cery sprawował się całkiem nieźle. 
Skład:
Podsumowując produkt przypadł mi do gustu-nie zrobił krzywdy, co prawda też nie pomógł (od tego są kremy nawilżające) i jestem z niego zadowolona. Chociaż szczerze mówiąc chyba od formy kremu wolę żel, więc jakieś 2 tyg temu kupiłam 2 raz żel micelarny tej samej firmy i to pewnie do niego będę wracać w razie potrzeby.

9 komentarzy:

  1. Znowu trzeba powiększyć zdjęcia, żeby były ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że to zakup biedronkowy :) Lubię produkty do pielęgnacji ciała i cery z biedronki - tanie i dobre :)
    ps. Jeśli się mylę i gdzie indziej kupiłaś ten produkt to i tak podziwiam bo w mojej miejscowości poza Biedronką tylko Rossmann posiada asortyment tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w biedronce ;) Nigdzie indziej nie ma tej marki, przynajmniej w 2 miastach, w których bywam.

      Usuń
    2. A faktycznie! Muszę się zabić w pierś i poprawić ;)
      Coś mi się wcześniej pomyliło z For You Beauty marką dostępną w Rossmanie... Be Beauty tylko w biedronce.

      Usuń
  3. po bebeauty do cery tlustej wyskoczyly mi wypryski;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Ja od jakiegoś czasu mam problem z cerą. Szczerze mówiąc nigdy nie przykładałam uwagi do jej pielęgnacji ale teraz to co się z nią dzieje to koszmar :(. Na czele mam tak jakby skorupę, ściągniętą, taka jakby "mozaika" pod światło błyszcząca lekko ale po przejechaniu palcem się łuszczy. Cała twarz mi się łuszczy:( i myślałam o spróbowaniu właśnie tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich problemach może spróbuj czegoś aptecznego? ;)

      Usuń
  5. Właśnie zastanawiam się nad tym, ale chcę spróbować jeszcze czegoś drogeryjnego :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.