O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 6 lutego 2014

catrice pure shine colour lip balm

Catrice pure shine colour lip balm. Produkt, który chciałam wypróbować już dawno, a który mogłam dostać w swoje łapki dopiero jakiś czas temu ;) 

 Opakowanie jest całkiem ładne, typowe dla wszystkich takich produktów. Kolor na zewnątrz odzwierciedla kolor kredki.
Aplikacja przebiega bezproblemowo. Kredka nie topi się pod wpływem kontaktu z ustami, jest dosyć twarda, ale sunie po ustach bez problemu. Nie wylewa się też poza ich kontur.
Kolor, który wybrałam to 080 Sheers!. Jest on bardzo delikatny, jasny. Dobrze współgra z moimi jasnymi ustami. Bardzo podoba mi się też komfort noszenia. Produkt nie klei się, nie jest ciężki, nie wchodzi w załamania. Co prawda pozostawia wyczuwalną warstwę, ale jest on delikatna-porównałabym to uczucie do tego po nałożeniu balsamu nawilżającego na usta.

Trwałość co prawda nie jest rewelacyjna, bo powiedziałabym, że produkt utrzyma się ok 2h, ale jak na, właściwie, barwiony balsam do ust jest to całkiem dobry wynik.
 Efekt na ustach:
Muszę przyznać, że produkt przypadł mi do gustu, używam go bardzo często, z przyjemnością i gdyby nie to, że mam sporo szminek i balsamów to skusiłabym się jeszcze na jakiś kolor... A może i tak się skuszę? ;)

5 komentarzy:

  1. świetny balsam czekam aż do mojej natury przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromną ochotę kupić sobie tego grubaska, ale w sklepie zawsze trafiam na same wymacane :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra alternatywa dla wszelkich błyszczyków witaminowych - ten balsam ciekawie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega efekt :-) jutro odwiedzę w Naturę

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.