O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 25 lutego 2014

Maybelline baby lips

Pomadkę ochronną maybelline baby lips kupiłam jak tylko zobaczyłam ją w rossmannie, a więc całkiem dawno temu. 

Podoba mi się, że produkt zapakowany jest w kartonik, nienawidzę macanych kosmetyków. Samo opakowanie jest bardzo proste, ale kolorowe i wytrzymałe.
 Kolor, który wybrałam to peach kiss. Ta wersja całkiem ładnie pachnie i nadaje delikatny kolor, powiedziałabym nude.
 Poziom nawilżenia określiłabym jako lekki/średni. Na co dzień jest to dobry produkt, ale jeśli mamy problematyczne usta-popękane, z odstającymi skórkami, to ten produkt sobie raczej z tym nie poradzi.
 Samą pomadkę określiłabym jako gadżecik do torebki. Kupiłam, spróbowałam, jestem zadowolona, ale nie wiem, czy kupię ponownie-10 zł jak za całkiem pospolitą pomadkę ochronną z kolorem to trochę dużo.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie fajnie wygląda, ja mam problem z bardzo suchymi skórkami i mi rzadko co pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę drogo jak za słabą pomadkę z kolorkiem, wolałabym już doinwestować kilka zł więcej i kupić profesjonalną pomadkę do pielęgnacji ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest słaba, ale dość przeciętna ;) Ale faktycznie za droga jak na mój gust.

      Usuń
  3. Ja mam wersje klasyczna i moim zdaniem jest swietna u mnie sie sprawdza ale to rzecz gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jej i jakoś nie kuszą mnie te pomadki, choć nie wykluczam że kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wiśniową i mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.