O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 4 lutego 2014

nowości: drogeria dnc

Zrobiłam sobie dzisiaj rajd po drogeriach w moim mieście ;) Zauważyłam, że w dnc są naprawdę duże promocje-przykładowo podkład rimmel match perfection kosztował ok 17 zł, wake me up też był na sporej obniżce. Jeśli macie tą drogerię w mieście to sprawdźcie u siebie co i jak. Możliwe, że u mnie po prostu pozbywają się towaru, a może jest tak wszędzie. 

Pierwszą rzeczą, którą dorwałam jest krem nawilżający matujący 25+ z ziaji. W Olsztynie przeszłam chyba 3 apteki za nim i nic, a dorwałam w swoim (mniejszym) mieście ;) Mam nadzieję, że sprawdzi się tak dobrze, jak u innych dziewczyn. Cena to 9,99 zł.
 Druga rzecz to wycofany już podkład w żelu z rimmela. Zapłaciłam za niego tylko 11,99 zł (!).
Dwie ostatnie to róże catrice defining blush w kolorach 010 toffee fairy (nie zmieniłam ustawień aparatu i zdjęcia nie są dobrym odzwierciedleniem koloru :( chyba najlepiej widoczny jest na swatchach. W każdym razie jest to całkiem ciekawy odcień brązu) i 060 rosewood forest (zgaszony, dość ciemny róż). Zapłaciłam 14,99 zł za sztukę.

 Swatche:

10 komentarzy:

  1. Krem Ziaji używam od niedawna, ale już zdążyłam go polubić :) Oby u Ciebie też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. liczę na recenzje tego kremu z Ziaji bo mam na niego wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem wiele osób sobie chwali, więc trzymam kciuki, żeby u Ciebie też się sprawdził. Róże wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. krem jest bardzo przyjemny, ale używam go od niedawna, a i można go dostać w Hebe tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat jak widać trafiłam na niego w drogerii DNC, więc nie tylko ;p

      Usuń
  5. Krem z ziai to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy, jestem ciekawa jak u Ciebie ten krem się sprawdzi- czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tego podkładu Rimmel, lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.