O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 15 lutego 2014

Pierwszy test tuszu rimmel rockin' curves+coś dobrego+kolejne nowosci

Na początek coś dobrego ;) Lays max, czerwona papryka.
 2. Nose pore strips, oczyszczające plastry na nos. Zobaczyłam coś podobnego u Panny Joanny, więc jak zobaczyłam je w biedrze to wzięłam ;)
 3. Loreal elseve fibralogy odżywka ekspansja gęstości. Nigdy nie wierzyłam w takie cuda, że moje włosy nagle staną się w jakiś sposób grubsze, ale warto spróbować. Dorwałam ją w biedronce.
 I na końcu pierwszy test nowego tuszu rimmela rockin' curves. Rzęsy nie są bardzo pogrubione, raczej wydłużone. Skleja znacznie mniej, niż np. jego pomarańczowy brat.
 A tak wygląda szczoteczka.

11 komentarzy:

  1. Ale wydłużenie rzęs :)
    Szczoteczka kosmiczna, nie wiem, czy umiałabym się nią posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom jest całkiem wygodna ;p Szkoda tylko, że nie mniejsza, bo ja takimi dużymi zawsze sobie ubrudzę górną powiekę :(

      Usuń
  2. Szczoteczka wygląda niesamowicie! Z serii fibralogy mam ochotę wypróbować maskę, podobno jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w żadne plastry na nos, bo u mnie nic nie działają:( próbowałam sposoby z żelatyną i już było lepiej niż specjalne plastry

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczka jest dość specyficzna. Po raz pierwszy spotykam się z takim aplikatorem;) Widzę, że zaopatrzyłyśmy się w tę samą odżywkę do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie czekam na recenzję autorki bloga o tych plastrach oczyszczających - jestem ciekawa czy cokolwiek oczyszczą bo i ja szukam takiego (SKUTECZNEGO!) produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten tusz, chyba będę musiała go spróbować:)
    Te chipsy jadłam ostatnio i są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nose pore strips też muszę kupić
    !

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczoteczka meegasna! :) musze ja mieć!

    Chybaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.