O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 22 lutego 2014

rimmel stay matte podkład w musie

Podkład rimmel stay matte otrzymałam jakiś czas temu do testów. Recenzja pojawia się dopiero teraz, bo w międzyczasie musiała odratować moją przesuszoną skórę.

Podkład zamknięty jest w stojącej tubce, która mieści w sobie standardową ilość produktu (30 ml). Jest poręczna, estetycznie wygląda i bez problemu dozuje się z niej podkład. 
Kolor, który posiadam to 091 light ivory. Cieszy mnie to, że match perfection nie pozostał jedynym jasnym podkładem tej marki. Odcień, który mam jest całkiem jasny i wydaje mi się, że dobrze dopasowuje się do mojego odcienia cery. Nie zauważyłam też, żeby ciemniał w ciągu dnia.

Konsystencja podkładu jest moim zdaniem musowa, więc nie potrzeba dużej ilości produktu, aby pokryć całą twarz. Dodatkowo jej zaletą jest dobre krycie (chociaż na typowy trądzik/jakieś większe zmiany potrzebny będzie korektor) oraz bezproblemowa aplikacja. Poza tym po nałożeniu cera jest matowa i pozostaje taka przez dłuższy czas. Niektóre z Was pewnie nawet by tego podkładu nie pudrowały, ale ja to robię z każdym podkładem, nawet matującym.
Do minusów mogę zaliczyć jedynie to, że źle wygląda na cerze przesuszonej, z widocznymi skórkami. Na pewno je podkreśli, ale z drugiej strony myślę, że żaden podkład nie będzie wyglądał dobrze na takiej skórze. Najpierw trzeba postawić na odpowiednią pielęgnację, a później szukać dobrego podkładu, a nie na odwrót ;)

Swatche:
P.S. Po raz kolejny muszę Was prosić o oglądanie zdjęć na podglądzie, tutaj niestety są niewyraźne :( Zaczęłam je zapisywać w innym formacie, ale te akurat były robione jakiś czas temu.

11 komentarzy:

  1. Niezbyt go lubie bo jak napisałas - podkresla skórki z którymi ja z innymi podkladami problemu nie mam. Jedyny plus, ze fajnie matowi i dlugo sie utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor faktycznie ładny, neutralny...ja chciałam się na niego skusić, ale koleżanka mnie skutecznie od niego odstraszyła, poza tym mam teraz sporo podkładów do wykończenia, kolejnego chyba bym już nie zużyła...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten podkład ale kupiłam 02- za ciemny, zacznę używać go gdy trochę sobie buzię opalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten podkład,ale kupiłam za ciemny odcień więc jak gdzieś pojawi się w promocji to dokupię jaśniejszy do zmieszania :) użyłam go kilka razy jak byłam mocniej opalona i byłam z niego bardzo zadowolona,ma super konsystencję i gładziutko się rozprowadza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak Ty zawsze utrwalam podkład pudrem:) W moim przypadku można już mówić o odruchu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądam bloga na tel i ze zdjęciami nie mam problemu :) są ładne i wyraźne. Co do podkładu właśnie szukam czegoś lekkiego, bezproblemowego w aplikacji i dość długo utrzymującego się:) no i zapomnialam też o nie zmienianiu koloru wciągu dnia bo to u mnie największa zmora - przy najbliższych zakupach wrzucę do koszyka jak znajdę w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja przyjaciółka kupiła go niedawno, spytana jak się sprawuje odpowiedziała love&hate relationship :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym była z niego jeszcze bardziej zadowolona, gdyby miał bardziej żółtawy odcień. tak to krył ładnie, wyglądał też ok, ale niestety powoduje kontrast różowa twarz-żółta szyja i muszę go mieszać z innymi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  10. może w końcu się na niego zdecyduje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten podkład. Mam nr 103 true ivory i jest równie świetny. Co więcej ukrywa wszystko to czego nie chcę na mojej twarzy, oprócz większych problemów o których tutaj wspomniałaś. Ale to można mu wybaczyć :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.