O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 17 marca 2014

bell milky shake

Błyszczyk bell milky shake chodził mi po głowie już od dawna. A, że przerzuciłam się bardziej na pomadki to... sami rozumiecie ;)

Opakowanie jest typowe dla błyszczyków. Stojące, przezroczyste, nic specjalnego. 
Pędzelek nie jest za to typowy, bardziej jak ten do malowania, niż aplikator-gąbeczka. Jak na mój gust powinien być nieco większy.
Kolor, który wybrałam to 07. Daje rzeczywiście nieco mleczny efekt na ustach, rozjaśnia je jeszcze bardziej.
Podoba mi się to, że nie wylewa się poza kontur ust ani nie wchodzi w załamania. Plusem jest także trwałość, ale coś kosztem czegoś, bo za to błyszczyk jest lepiący.. Nie lubię za bardzo tego efektu na ustach, ale błyszczyka na pewno będę używać.

Na jego korzyść przemawia także zapach. Jest bardzo ładny, identyczny, jak te w błyszczykach stay with me od essence.
Myślę, że za te parę złotych to całkiem dobry produkt i warto się skusić ;)

8 komentarzy:

  1. Słyszałam już o nim kilka pozytywnych opinii :) Może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię lepiących się błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja :) Szukam właśnie takich jaśniutkich odcieni czy szminek czy błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go znam z widzenia, ale mnie nie kusi w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie zdjecie na cudownych usteczkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to lepienie mi przeszkadza, mam włosy krótkie, nie mogę ich założyć za ucho i jak pomadka lub błyszczyk zbyt mocno się lepi to br... wiecznie pełno kudłów mam na ustach
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego błyszczyka od Bell.

    OdpowiedzUsuń
  8. Admiring the time and energy you put into your site and detailed information you present.
    It's good to come across a blog every once in a while that isn't
    the same outdated rehashed information. Great read!
    I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google
    account.

    my website ... shadowgun deadzone gold Hack

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.