O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 31 marca 2014

cienie inglota

Jak widzicie moja kolekcja cieni inglota powiększyła się dość znacznie(jednak nie wszystkie, które tu widzicie to inglot)-dzisiaj więc chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na ich temat. Jeśli macie na któryś ochotę to dajcie znać-podam Wam później numerek (ewentualnie mogę zrobić też swatche poszczególnych odcieni) ;) Chociaż widzicie, że głównie są to odcienie brązu, bardzo dzienne, ale myślę, że wiele osób takie lubi i używa.

Cienie mam we wszystkich wykończeniach-matowym, double sparkle i pearl. Wszystkie wyglądają pięknie w opakowaniu, jednak jakość różni się w zależności od wykończenia właśnie.
Na pewno matowe cienie są gorzej napigmentowane-trzeba się trochę namachać, żeby uzyskać pożądany kolor. Mam ten sam problem zarówno z miętą, jak i brązem. Co do wykończeń DS i P nie mam zastrzeżeń-od razu dają piękny kolor, są bardzo dobrze napigmentowane i na oku wyglądają dokładnie tak samo jak w opakowaniu.
Ogólnie cienie te bardzo lubię. Za to, że się nie osypują, nie pylą, ładnie łączą z innymi cieniami i blendują, mają piękne kolory. Na pewno także za cenę-10 zł za wkład to nie jest wysoka cena, w końcu starczą nam one na wieki. Przynajmniej przy tej ilości cieni i paletek, które ja posiadam.

3 komentarze:

  1. bardzo lubię cienie Inglota. Ale skoro mogę to się spytam jaki nr ma cień w drugim rzędzie patrząc od dołu 4 od lewej. Wygląda na jakiś taki ciepły brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest burgund-tutaj możesz zobaczyć jak wygląda http://3.bp.blogspot.com/-QhhtArUNX7w/UrV7f3h7IRI/AAAAAAAADyU/fgFDiXACWRo/s1600/_DSC8167+kopia.jpg ;) Nr to 452 P.

      Usuń
  2. Przepiękną gromadkę uzbierałaś :) Uwielbiam takie neutrale i brązy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.