O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 4 marca 2014

nowa współpraca

 Ostatnio nawiązałam współpracę z dystrybutorem soczewek kontaktowych. Nie będę się rozpisywać na ten temat w tym konkretnym poście, bo jest on czysto informacyjny, chciałam Wam raczej pokazać co dostałam ;)

A dostałam soczewki kontaktowe bioair premium i kosmetyczkę ze wszystkimi potrzebnymi akcesoriami. Myślę, że to bardzo przydatny gadżet, szczególnie w okresie wakacyjnym.

7 komentarzy:

  1. świetne opakowanie, zawsze żałuję że moje opakowanie od soczewek się gdzieś przede mną ukrywa bo jest takie małe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka kosmetyczka na soczewki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, blog o kosmetykach czy soczewkach, czekam na patelnię,majonez, chleb i kisiele z winiar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrościsz? Lubisz hejtować? Współpraca wiążę się z tematyką bloga-nie nawiązałam przecież współpracy z producentem wiertarek. Nigdy nie ukrywałam, że noszę soczewki. A skoro tak, to dlaczego mam nie nawiązać współpracy?

      Usuń
    2. nie zazdroszczę, tylko drwię z ciebie, bo to już zaczyna być śmieszne, jak robicie z siebie króliki doświadczalne, nie martw się wiertarkę też ci niedługo zaproponują i zgodzisz się z entuzjazmem, tak samo jak przystaniesz na filtr do wody, majonez itp. gratuluję hehehhe współpracy

      Usuń
    3. Przystanę na to, co będę chciała. Proponuję założyć swój własny blog i prowadzić go bez ani jednej współpracy-powodzenia. Z Twoich wypowiedzi aż wycieka jad i zazdrość, także wszystko kolejne komentarze będą usuwane, bo to dopiero zaczyna być śmieszne "hehe" (kuzynka Piotra Żyły?).

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.