O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 25 marca 2014

nowości + testy paletki MUA

 Dzisiaj luźniejsza notka ;) Pokażę Wam kilka nowości i dwa 'testowe' makijaże wykonane paletką MUA.

 Pierwszą rzecz zobaczyłam u jednej z dziewczyn na YT (chyba u Panny Joanny w ulubieńcach). Jest to multifunkcyjny antybakteryjny krem bb lekki krem + puder w odcieniu 01 jasny beżowy z under 20. Co prawda na filmiku wydawał się jaśniejszy (i głównie dlatego się nim zainteresowałam), ale pomyślałam, że teraz, gdy moja cera znów jest wysuszona i zrobiło się wiosennie (no poza ostatnimi dniami) przyda się taki lekki kremik. Nie jestem tylko przekonana co do pojemności-ma aż 75 ml, a ja częściej jednak używam podkładów, czegoś bardziej kryjącego, niż takich kremów tonujących.
 Skład:
Swatch:
 2. Acne-derm. Zrezygnowałam z tabletek, więc pewnie będzie pomocny jak tylko skóra wróci do swojego 'tłustego'stanu-teraz gdy jest przesuszona nie chcę jej jeszcze dowalać effaclarami i tego typu maściami. Swoją drogą na początku chciałam skinoren, ale pani w aptece powiedziała mi, że ten ma identyczny skład (i jest połowę tańszy), więc wzięłam.
 3. Perfecta peeling cukrowy ujędrniający czekolada+olejek kokosowy. Na stancji nie miałam żadnego peelingu, więc wzięłam ten. I jestem baaaardzo zadowolona. Jak to pachnie! Pyszną czekoladką d; Jeśli miałyście ochotę i się wahałyście to polecam.
 4. Miss sporty so clear anti-spot, korektor w sztyfcie. W końcu znalazłam coś w miarę jasnego ;)
 Tutaj macie porównanie z synergenem(ten ciemniejszy)-różnica jest naprawdę widoczna.
 I ostatni punkt notki to dwa makijaże wykonane paletką MUA.
Pierwszy to zwykły dzienniak-zdaje się srebro połączone z różnymi brązami.
Drugi to (od wewnętrznego kącika) srebro przechodzące w złoto i również zmieszane brązy (załamanie + zewn. kącik). Nie mam pojęcia, czy to zobaczycie, ale musicie uwierzyć mi na słowo ;)

5 komentarzy:

  1. Przepiękne makijaże stworzyłaś, aż narobiłaś mi ochoty na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałuję, że ją kupiłam ;) Jeszcze trochę poużywam i pewnie pojawi się recenzja ;)

      Usuń
  2. Slicznie oczka pomalowane :) no i ten peeling <3

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.