O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 11 marca 2014

nowości ;)

Dzisiaj kilka nowości ;) 

1.W drogerii internetowej znów pojawiła się paletka MUA undress me too. Długo czekałam na jej powrót i nie mogłam tym razem nie kliknąć.


Swoją drogą przełożyłam też wszystkie swoje cienie pojedyncze do paletki magnetycznej. Jeśli możecie i chcecie mi polecić jeszcze jakiś ciekawy cień z inglota to proszę o komentarz ;)
2. Nivea, dwufazowy płyn do demakijażu oczu. 
 3. Carmex waniliowy. Długo za mną chodził i w końcu się skusiłam. Swoją drogą zwróćcie uwagę na napis na górze i dole opakowania: "vanilla" i "intensywnie nawilżający o smaku ŚMIETANKOWYM". To w końcu wanilia, czy śmietanka, hmmm? ;)
I ostatnia rzecz jest niekosmetyczne-mianowicie jest to herbata zielono-biała, jakkolwiek to nie brzmi. W każdym razie, jeśli ktoś lubi zieloną to ta też pewnie będzie mu smakowała ;)

19 komentarzy:

  1. Aj,aj... Paletka MUA :) skusiłabym się gdyby pokój już nie pękał w szwach od nadmiaru kosmetyków:( dostałam reprymendę od narzeczonego, że nowe kosmetyki dopiero jak zużyje stare więc mogę sobie pooglądać tylko u innych ;) zazdroszczę Ci jej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ich za dużo.. ale w końcu kosmetyki są od używania, a nie zużywania d;

      Usuń
  2. Paletka undress me too jest przepiękna! Mam jedną dzisiątkę cieni od MUA i bardzo ją sobie chwalę. Świetna jakość za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy mogłabyś podać "namiary" na tego rodzynka z magnetycznej palety w odcieniu mięty ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To inglot 345, matowy ;)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź; muszę go obejrzeć z bliska w Inglocie :)

      Usuń
  4. piękna ta paletka! znowu mnie wodzi na pokuszenie :( :D

    OdpowiedzUsuń
  5. MUA kusi.. Zarówno paletkami ja i szminkami :)) Choć żadnej nie miałam, to słyszałam, a raczej czytałam o nich bardzo dużo dobrego :) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe odcienie cieni:)
    miałam kiedyś płyn od nivea i u mnie się on nie spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie z tej paletki są cuuudne:) może uda mi się ją jeszcze gdzieś dorwać...dwufazówki z Nivea nie lubię, strasznie podrażnia mi oczy i skórę wokół, a nie należą do najwrażliwszych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie chciałam im robić reklamy, ale znajdziesz ją tutaj: http://cocolita.pl/mua_pro_palette_undress_me_too.html ;)

      Usuń
    2. wow, dzięki za link :) chyba zamówię.

      Usuń
  8. Ta paletka jest genialna.. marzę o niej. Kolory są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na MUA mam chrapkę od dłuższego czasu, ale bardziej ciągnie mnie do Sleek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki sleeka już mam ;) Ale ostatnio dość sporo podrożały i jakoś ochota na nowsze wersje mi spadła, tym bardziej, że nie używałabym wszystkich kolorów. W każdym razie ze swojej strony mogę polecić au naturel i darks.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.