O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 19 marca 2014

tangle teezer + coś dobrego

Tangle teezer-legenda wśród szczotek do włosów, polecana przez blogerki i youtubowiczki ;) Postanowiłam  skusić się na nią już chyba kilka miesięcy temu. Kosztuje dość sporo, więc dużo czasu mi zajęło kliknięcie, ale w końcu zapłaciłam 'dużo pieniędzy za kawałek plastiku'.

Szczotka przychodzi do nas opakowana w przezroczysty plastik-przynajmniej wersja kompaktowa, którą zamówiłam. A żeby używało mi się jej jeszcze przyjemniej to wybrałam miłą dla oka wersję w owieczki ;)
Szczotka dobrze leży w dłoni, nie wypada z niej. Ale czy działa tak jak powinna? Działa ;) Ja myję włosy codziennie, ale nie rozczesuję ich bezpośrednio po myciu, a przed kolejnym, wieczorem (kręcone włosy). Po tego typu działaniach, gdzie np. użyłam jeszcze pianki, wiadomo, że włosów na zwykłej szczotce trochę było. Na tej też są, ale jest ich dużo mniej. Na pewno ucieszą się z tego osoby, które tak jak ja, mają mało włosów, które są cienkie i nie chcą bez potrzeby tracić kolejnych.
Jednak jak widać 'igiełki' są dość krótkie i niezbyt masywne, więc nie wiem, czy grubszych głosów nie będziecie musiały czesać partiami, ale są też większe, standardowe wersje tej szczotki, które mają już chyba bardziej masywne igiełki. Może niech wypowie się ktoś, kto ma bardzo grube włosy i używa tej wersji lub standardowej. 
Ja w każdym razie jestem zadowolona. Produkt jest co prawda drogi, ale u mnie każdy włos jest na wagę złota, więc jestem w stanie to przeżyć.


I chcę Wam jeszcze pokazać coś dobrego ;) Niezbyt skomplikowana przekąska, ale na imieninach bardzo dobrze schodzi ;) Zrobienie jest proste, aczkolwiek dość upierdliwe-najpierw musicie ładnie położyć szynkę ('delikatną' z biedry), później pokroić ser mozzarella, pomidorka i polać wszystko sosem włoskim.

9 komentarzy:

  1. też bardzo się polubiłam ze swoją szczotką TT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zastanawiam się nad tą szczotką ale póki co myślę czy jest to chęć posiadania bo inni mają czy naprawdę jest mi potrzebna ;)
    Przekąska smakowita :) aż mi w brzuchu zaczęło burczeć:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi TT łamał końcówki. Teraz używam go do rozpowadzania odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten sam model i uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie szczotke ;d ale jeszcze wersji kompaktowej nie mam;D

    OdpowiedzUsuń
  6. TT uwielbiam i kompaktową wersję i zwykłą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze kupić tą szczotkę do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako posiadaczka bardzo grubych ( i dodatkowo długich i kręconych włosów) poczułam się wyrwana do odpowiedzi :) Posiadam wersję kompaktową (zależało mi na tym, żeby bez obaw móc ją nosić w torebce) i masz stu procentową rację, że w przypadku gęstych włosów trzeba się tą szczotką porządnie namachać :) Jednak jestem w stanie jej to wybaczyć, patrząc na to, ze w końcu znalazłam coś co potrafi rozczesać moje włosy bez wyrywania połowy z nich :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.