O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 2 kwietnia 2014

botanical choice nose pore strips

Plastry oczyszczające nose pore strips zobaczyłam na jednym z blogów. Później zobaczyłam je w biedronce, skojarzyłam fakt, że pamiętam to opakowanie z internetów i wrzuciłam do koszyka. Szczerze mówiąc mój nos nie jest jakoś specjalnie zanieczyszczony i nigdy nie szukałam tego typu specyfików, ale jednak ciekawość zwyciężyła.

Produkt pakowany jest w kartonik. W środku znajdziemy 6 oddzielnie zapakowanych plastrów-wystarczy rozerwać jedno z opakowań i przykleić plasterek na mokrą skórę nosa.
 Skład:
 Instrukcja użycia:
I samo pojedyncze opakowanie.
 A teraz to co najważniejsze-czyli działanie. Prawdę mówiąc nie do końca wierzyłam, że ten produkt zadziała w jakikolwiek sposób. Jednak myliłam się-efekt jest taki jak u innych dziewczyn. Plasterki ładnie oczyszczają i wyciągają (dosłownie) zanieczyszczenia z naszej skóry. Nie ma przy tym żadnych efektów ubocznych-nic mnie nie piekło, nie było podrażnione.

Poniżej przedstawiam efekty. Zdjęcia są małe, bo nie każdy ma ochotę patrzeć na plaster z zanieczyszczeniami skóry. Jeśli jednak chcecie zobaczyć to możecie powiększyć zdjęcia ;)









Nie widziałam już tych plastrów w sklepie, ale jeśli gdzieś je zobaczycie to polecam.

8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio te plastry zakupiłam w Hebe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jak jeszcze gdzieś je spotkam to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt faktycznie jest widoczny na plasterku, ja szukałam ich w biedronce po pozytywnych opiniach dziewczyn, ale niestety już nie było;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ładnie sobie radzą z nosowymi paskudami. Jak mi wpadną w oko to kupię sobie paczkę, mój nos zasłużył na wiosenne porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam. Nie pamiętam gdzie. Ale niestety nie działają..... Albo ja nie umiem ich stosować .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam podobne w UK za funta :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.