O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 9 kwietnia 2014

delia żel odświeżający do mycia twarzy

Żel odświeżający do mycia twarzy z delii trafił do mojego koszyka właściwie przypadkiem. Weszłam do natury po coś w stylu delikatnego żelu do mycia twarzy, który nie podrażni mojej przesuszonej twarzy.

Opakowanie jakie dostajemy to stojąca butelka (?). Jest przezroczysta, więc można kontrolować stopień zużycia. Nic szczególnego, ale też nie odrzuca.
Producent obiecuje oczyszczenie, nawilżenie i usunięcie makijażu. Z oczyszczeniem i usunięciem makijażu mogę się zgodzić-można nim zmywać także oczy, więc jest całkiem delikatny i skuteczny. Co do nawilżenia to nie powiedziałabym tego w ten sposób. Raczej napisałabym tylko tyle, że nie wysusza ani dodatkowo nie podrażnia przesuszonej już cery. Dodatkowo można powiedzieć, że cały proces mycia twarzy umila nam ładny zapach. 
Mogę powiedzieć, że jest to dobry żel za całkiem niezłą cenę. Nie znalazłam w nim minusów, plusów za to ma kilka. Jeśli Wasza cera nie jest wymagająca i nie lubicie typowo 'żrących' żeli to ten będzie dobrym kompanem do codziennego użytku.

6 komentarzy:

  1. Ja go bardzo lubię. Jeden z lepszych drogeryjnych żeli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz czytam o tym żelu,wydaje sie byc bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaka jest jego cena? bo tej informacji nigdzie nie znalazłam (albo już ślepnę pomału)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczere mówiąc nie pamietam, ale chyba coś ok 12 zł ;)

      Usuń
  4. Zakupiłam ten żel właśnie i już nie mogę się doczekać testów :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.