O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 17 kwietnia 2014

hean mineralny puder bambusowy

Mineralny puder bambusowy od hean chodził mi po głowie przez długi czas. Wydaje mi się, że w końcu zdecydowałam się na niego przy okazji jakiejś promocji na ich stronie internetowej.

Opakowanie jest typowe dla pudrów sypkich-przynajmniej wygląda podobnie do wszystkich, które ja posiadam. W każdym razie napisy mi się jeszcze nie starły, a sam słoiczek jest dość solidny.
Kolor, który posiadam to 500 translucent. Nie jest taki do końca transparentny, pewnie na niektórych osobach mógłby wyglądać blado. Jednak mając jasną karnację nie powinnyście narzekać.
Efekt jaki daje podoba mi się... ale na początku. Puder nałożony w nieco większej ilości całkiem ładnie kryje, przez co niedoskonałości są mniej widoczne i jakby wygładzone, nie robiąc przy tym tapety. Wykończenie jest matowe, a sam puder faktycznie wygląda, jakby był mineralny.

Problemy zaczynają się przy trwałości.. bo o ile puder daje ładny efekt i nie zrobi nam krzywdy to mat utrzymuje się może 2h. Po tym czasie zaczyna mi się świecić czoło, nos i jego okolice. Nie jest to jeszcze jakiś straszny błysk, ale całkowitego matu już nie ma i z czasem na pewno będzie to wyglądało tylko gorzej (szczególnie, jeśli ktoś ma cerę tłustą).
Także mimo tego, że początkowy efekt mi się podoba to nie używam tego pudru na co dzień (nie mam zamiaru bawić się z poprawkami co 3h) i prawdopodobnie nie kupię go ponownie.

7 komentarzy:

  1. Mi szał na Hean już minął. Lakiery, szminki - fajne ale w większości beznadziejna bądź średnia trwałość, zwłaszcza jeżeli używa się rąk do codziennych czynności typu sprzątanie, mycie naczyń itp

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to niedobrze, że ma taką kiepską trwałość, w takim razie muszę go wyrzucić z listy
    w tej chwili wykańczam Essence fix&matte i chciałam kupić coś innego dla porównania, ale w takim razie pomyślę nad ryżowym Paese

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i również nie byłam z niego zadowolona, mat jest zbyt krótkotrwały, ja na pewno nie kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że matowi na tak krótki okres :( Dla cer tłustych na pewno nie będzie wystarczający :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam tłustą. Może dla suchych/normalnych by się sprawdził ;)

      Usuń
  5. Szkoda, że jest raczej nie trwały :(

    OdpowiedzUsuń
  6. z Hean próbowałam kilku produktów, ale pozostanę chyba tylko przy wybranych cieniach i szminkach - reszta produktów mnie nie zachwyciła i szczerze mówiąc nie mam ochoty próbować dalej...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.