O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 11 kwietnia 2014

nyx jumbo eye pencil

O jumbo pencil z NYXa słyszałam już od dawna. Jednak szczerze mówiąc nie ciągnęło mnie do niej aż tak, żeby ją ściągać z internetów. Sięgnęłam po nią dopiero, gdy pojawiła się w douglasie. Kolor, który posiadam to 604 milk lait.

Szczerze mówiąc kredka ta mnie nie zachwyciła.. Po przeczytaniu recenzji i obejrzeniu kilku filmików na YT myślałam, że będzie dobrą bazą pod cienie. Niestety, jak to zwykle bywa, myliłam się. Kredka nałożona na powiekę-owszem ładnie wyrównuje jej koloryt i rozjaśnia oko, ale nie utrzyma cieni. Zbiorą się w załamaniu, tak samo jak większość baz i cienie tattoo z maybelline. Nie wykluczam jednak, że to wina moich bardzo opadających powiek.

Obecnie, mimo dość mocnego efektu jaki daje, używam jej na linię wodną. Może chociaż w ten sposób ją zużyję, bo w tej kategorii spisuje się całkiem nieźle. Ewentualnie znajdę bazę idealną i wtedy będę mogła sobie maziać taką kredką po powiece bez przeszkód ;)
Skład:
Macie tą kredkę? Sprawdza się u Was w jakikolwiek inny sposób poza podkreślaniem linii wodnej?

4 komentarze:

  1. U mnie sprawdza się fenomenalnie, podbija kolory, utrzymuje je cały dzień. Świetnie sprawdza się również na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i używam do linii wodnej, jako bazę uwielbiam UD :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czekam na kuriera z tą kredką :D
    Nie nastawiam się, że będę jej używać jako bazy a do wewnętrznych kącików i linii wodnej.
    Mam nadzieję, że będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.