O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 23 kwietnia 2014

paese puder ryżowy

Puder ryżowy paese zobaczyłam prawdopodobnie u którejś z dziewczyn na YT i postanowiłam wrzucić go do swojego internetowego koszyka na stronie producenta.

Produkt przychodzi do nas w kartoniku, który moim zdaniem wygląda bardzo ładnie. W środku znajdziemy standardowy, odkręcany słoiczek z dołączonym puszkiem. Nie jest on zbyt przyjemny, ale zdatny do użytku.
Puder ma postać białego proszku. Mnie nie bieli, ale nie wiem, jak to będzie przy ciemniejszej karnacji.
Jeśli chodzi o mat to tutaj jest całkiem dobrze. Puder nałożony na podkład pozostawia matową twarz przez kilka godzin. Gorzej jest jeśli pod spodem mamy np krem bb (mówię o tych drogeryjnych)-wtedy możliwe, że dobrze by było po jakimś czasie przypudrować strefę T ponownie.
Nie zauważyłam skutków ubocznych przy używaniu tego pudru-twarz nie stała się wysuszona ani podrażniona, nie wyskoczyły mi nowe niespodzianki.
Skład:
Puder jest dość drogi, więc nie wiem, czy kupię go ponownie, ale mogę powiedzieć, że jestem zadowolona, że go mam. Nie zostanie raczej moim must have, ale spełnia swoją funkcję i być może kiedyś do niego wrócę (chociaż zanim zużyję wszystkie swoje pudry sypkie to minie chyba z 5 lat ;d).

AKTUALIZACJA: puder doceniłam jak się skończył ;) Jednak okazał się "must have", bo zaczęło mi go potem brakować. Teraz testuję inne, ale do tego na pewno kiedyś wrócę, bo był bardzo dobry.

5 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Kiedyś go kupię (na razie mam dosyć pudrów)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam puder ryżowy z marizy i był całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie powiedziałabym, że jest dość drogi- na allegro można go kupić za około 15-17zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w sklepie internetowym dałam 39 zł ;/

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.