O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

rimmel moisture renew

Moisture renew to nowa seria szminek od rimmela. Nigdy nie miałam tej starej wersji, więc nie mogę ich porównać, ale mogę zrecenzować tą.


Opakowanie jest moim zdaniem bardzo ładne. Kojarzy mi się ze starą serią tych szminek, ale jednak jest nieco odświeżone.
Kolor, który posiadam to 200 latino. Powiedziałabym, że to perłowa malina. Pewnie najlepiej sprawdziłaby się przy nieco ciemniejszych karnacjach.
Formuła pomadki bardzo mi odpowiada-aplikacja jest bardzo prosta, szminka ładnie sunie po ustach zostawiając intensywny kolor. Przy użyciu pojawia się również wyraźne uczucie nawilżenia, co bardzo mi się spodobało. Wydaje mi się, że ten produkt to coś w stylu masełka, tylko, że dobrze napigmentowanego.
Trwałość wydaje mi się dość przeciętna. Chociaż tutaj może nie będę się wypowiadać. Nigdy nie przetestowałam tej pomadki na zewnątrz, bo kolor wybitnie mi nie pasuje, a poza tym nie lubię perłowego wykończenia.
Swatche:
Co prawda kolor jest nietrafiony, ale jeśli chodzi o samą pomadkę to jestem bardzo na tak. Rozważam nawet kupno takiego odcienia, który będzie pasował do mojego typu urody. Pewnie wybiorę jakiegoś cielaczka, może nude delight? ;)

6 komentarzy:

  1. Nowej wersji nie miałam, ale stara nie przypadła mi do gustu. W przypadku produktów do ust Rimmel największy problem mam z ich zapachem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję kupić na zbliżającej się promocji w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię malinowe pomadki, ale na tę raczej się nie skuszę ze względu na perłowe wykończenie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie w ogóle nie pasuje ten kolor. Ale za to pomadkę oddałam kuzynce-przy jej ciemniejszej karnacji wygląda bardzo ładnie ;)

      Usuń
  4. kolor ciekawy, ale perła nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, ale też nie przepadam za perłowym wykończeniem...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.