O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 15 kwietnia 2014

rimmel scandaleyes rockin' curves

Rockin' curves to kolejna maskara z serii scandaleyes firmy rimmel. Dostałam ją już jakiś czas temu, ale wolałam ją potestować nieco dłużej niż inne przed wydaniem opinii.

Opakowanie niewątpliwie przyciąga wzrok. Czarno-czerwone z motywem wężowej skóry. Jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o takie rozwiązania-ciekawe opakowania zawsze lepiej wyglądają w kosmetyczce i łatwiej można je znaleźć.
Kolor, który posiadam to 001 black.
Największym zaskoczeniem na pewno była szczoteczka. Jest to coś w rodzaju fali-rozwiązanie zdecydowanie ciekawe, nowe i wbrew pozorom wygodne. Szczoteczka rzeczywiście dociera do każdej rzęsy, chociaż moim zdaniem jest za duża-jak wszystkie szczoteczki z tej serii. Albo ja mam po prostu za małe oczy, bo wszystkie te wielkie szczoty brudzą mi powieki i nijak nie mogę tego efektu wyeliminować.
Efekt jaki daje przy jednej warstwie jest moim zdaniem zadowalający. Rzęsy są wydłużone, rozdzielone. Przy drugiej warstwie widać nieco więcej pogrubienia, jednak przy zbyt dużej ilości tuszu/warstw rzęsy mogę nam się nieco skleić.
Mimo ciągle upaćkanej powieki myślę o tym tuszu w sposób pozytywny ;) Rzęsy są ładnie podkreślone,a sam tusz nie sprawia większych problemów-trzyma się cały dzień, nie odbija w żaden sposób ani nie osypuje.

3 komentarze:

  1. a u mnie zyskał miano bubla, mało tego to piękne opakowanie to tylko zgrzew foli, która się u mnie obluzowała (byłam przekonana, że to jest namalowane na opakowaniu!). Wiecznie upaćkana powieka, albo słaby efekt lub posklejane rzęsy - JESTEM NA NIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka jest szałowa wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.