O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 25 kwietnia 2014

rossmann -49% cz. 1 + nowosci

Jak pewnie wiecie w rossmannie trwa promocja na wszystko, co do twarzy (do końca tego tygodnia -49%). Później będą oczy, a następnie usta i paznokcie.

Nie kupiłam zbyt dużo, bo nawet jeśli coś bym jeszcze dokupiła to zostały same ciemne kolory. W każdym razie kupiłam chociaż 3 rzeczy ;)

Pierwsza to bourjois healthy mix w kolorze 51. Podkład przez wiele osób polecany, więc też musiałam spróbować-przy okazji takiej promocji zawsze warto. Zapłaciłam chyba 30,60 zł.
Dwie pozostałe to 2 pudry rimmel stay matte. Zapłaciłam coś ok. 26 zł, gdzie normalnie prawie tyle dałabym za 1.

 I teraz nowości całkiem niezwiązane z promocją ;)

1. essence xxxl longlasting lipgloss matt efect 05 velvet rose. Zarówno kolor (dość jasny róż), jak i formuła produktu bardzo mi podpasowały.
 Aplikator to spłaszczona z dwóch stron gąbeczka, coś w stylu łopatki.
 swatche:
 2. Nivea lip butter original. Teraz mogę powiedzieć, że używałam wszystkich wersji tych masełek, ale jednak zapachowe dają większą frajdę.
 4. Rimmel stay blushed 002 touch of berry i rimmel stay matte primer 003. Jestem w trakcie testowania, ale myślę, że się polubimy ;)
 4. Ponownie kupiłam piankę myjącą i kremo-żel z serii youngy 20+ od lirene.
5. Lirene wybielanie: tonik i produkt oczyszczający 3w1.


19 komentarzy:

  1. Ja też mam Burżujka,tyle że 52 :)
    zainteresowały mnie bardzo dwa ostatnie kosmetyki-Lirene-redukcja przebarwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa recenzji kolorówki z Rimmela :) Będę zaglądać po to!
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście też kupiłam Healthy Mix :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego! Ciekawa jestem nowego produktu essence, chyba wybiorę się zmacać do natury! A z HM kupiłam jedynie korektor, ogłosiłam sobie (poza podkładem) ban zakupowy na kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wypada HM w odcieniach jasności Revlonu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jeszcze go nie otwieralam ;)

      Usuń
  6. Ten podkład z Bourjois nadaje się dla bladziochów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jeszcze go nie otwieralam ;)

      Usuń
  7. Podobała mi się seria Lirene ze względów graficznych, ale jakoś nie odwazyłam się kupić. Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mogę tylko powiedzieć, ze krzywdy mi nie zrobiła. Na efekty, jeśli bedą, to pewnie trzeba poczekać jeszcze z miesiąc. Pewnie pojawi sie recenzja ;)

      Usuń
  8. Błyszczyk jest prześliczny :-)
    Konkretne zakupy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie szalałam w Rossie, kupiłam tylko podkład z MaxFactor, w poniedziałek pójdę po rusz z lovely i może jakiś lakierek wpadnie w me dłonie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam sonie kupić bourjois healthy mix , niestety okazało sie, że w moim najbliższym rossmannie nie ma ich szafy:/ kupiłam rimmel wake my up

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo nowości :-) Szczególnie zaciekawił mnie wybielający duet z Lirene :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbierałam od jakiegoś czasu :P A duet i tak pokazywałam już jakiś czas temu na fejsie ;)

      Usuń
  12. Mam tą piankę do twarzy Lirene, ale nic mi nie urwała. HM też kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam już 3-cią i bardzo ją lubie ;) Dobrze oczyszcza i zmywa makijaż.

      Usuń
  13. Ten tonik z Lirene muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład od 2 lat jest moim ulubieńcem :) kupuje go zawsze na promocji na zapas .

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.