O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 29 kwietnia 2014

rossmann -49% cz.2 i natura -40%

Rozpoczął się drugi tydzień promocji w rossmannie (-49%) oraz tydzień promocji w naturze (-40%). 

W rossmannie udało mi się wyhaczyć 3 tusze:
-loreal volume million lashes so couture
-miss sporty studio lash 3d volumythic
-wibo growing lashes stimulator mascara.
 Niby nie dużo, ale i tak zapłaciłam ponad 40 zł. Szkoda, że tusze z loreala są tak drogie.
W naturze nie poszalałam. Jak zawsze mam ochotę wykupić pół drogerii, tak dzisiaj nic do mnie nie wołało (tym bardziej, że nie było np pędzelków essence). Kupiłam tylko kredkę do oczu catrice kohl kajal 160 I have a green! Muszę przyznać, że ich nazwy zawsze są pomysłowe i podobają mi się ;) Kiedyś postaram się wstawić jej lepsze zdjęcie ze swatchami-teraz mam do dyspozycji tylko telefon.

13 komentarzy:

  1. i jak tu nie kochać promocji rossmanna:D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten tusz z Loreal, jeszcze żadnego ich tuszu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria million lashes jest chwalona ;) Mam nadzieje, że się sprawdzi.

      Usuń
  3. tusz Wibo też zakupiłam :) z Loreala cjhyba jeszcze nie miałam tuszu-zwykle jeśli wybieram coś ciut droższego to Maybelline-teraz zakupiłam Falsies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z maybelline uwielbiam volume rocket ;)

      Usuń
  4. Jeju jak kusi mnie ten tusz z L'oreal!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie poszalałaś z tuszami, ja wyszłam z jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 2 po piątaku i w dodatku polecane na blogach to aż żal było nie brać ;)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego tuszu z Loreala bo różnie z nimi bywa :) Ja wczoraj nic nie wzięłam ale dzisiaj ide z całą listą od korektora pod oczy przed podkład, puder i kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na swatche tej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ta maskara z Loreala:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.