O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 27 kwietnia 2014

'stare' seriale, które kiedyś lubiłam

Dzisiejsze polskie seriale moim zdaniem są średnio udane (są wyjątki, jasne, ale większości nie oglądam), więc postanowiłam powspominać stare, dobre czasy, gdy fajnych seriali było dużo więcej ;) Któryś z nich na pewno ponownie obejrzę gdzieś w internecie w czasie wakacji.

1. Kryminalni
2. Sfora
3. Rodzina zastępcza
4. 13 posterunek
5. niania
6. miodowe lata
7.daleko od noszy

Znacie któryś z nich, oglądaliście? ;) Jestem pewna, że tak. Pewnie to nie są wszystkie dobre seriale, które oglądałam, ale aktualnie tylko te jestem sobie w stanie przypomnieć.

8 komentarzy:

  1. Ha :D o tak Kryminalni i Miodowe lata to były czasy :D
    I jeszcze Londyńczycy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. 13 posterunek! Oglądałam jeszcze jako dzieciak, a teraz na nowo odkrywam :D Właśnie skończyłam oglądać pierwszą serię

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Ukochane stare seriale. Polecam Ci jeszcze obejrzeć Magdę M, jeśli nie widziałaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze oglądałam Rodzinę zastępczą z mamą, dobre wspomnienia! :)
    No i Nianię też oglądałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zdarzyło mi się oglądać 13 posterunek. Parę dni temu obejrzałam "Daleko od noszy". Reżyserzy, scenarzyści muszą być naprawdę kreatywni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miodowe lata i rodzina zastępcza- uwielbiałam je:))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.