O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 19 kwietnia 2014

synergen korektor antybakteryjny

Synergen cover stick. Korektor, o którym słyszałam dużo dobrego i który kupiłam (znowu) pod wpływem blogów i YT.

Produkt dostajemy w kartoniku. Sam korektor ma postać sztyftu zamykanego w 'szminkowym' opakowaniu. Nic specjalnego, ale w oczy nie razi.
Korektorowi samemu w sobie pewnie nie miałabym nic do zarzucenia. Co prawda wkładu antybakteryjnego nie ocenię, bo nie używam go codziennie i po prostu nie jestem w stanie zauważyć jego ewentualnego działania, czy też dać mu szansę zadziałać, ale o całej reszcie mogę się wypowiedzieć. 
Ogólnie korektor całkiem nieźle kryje, ma odpowiednią konsystencję do nakładania na niedoskonałości, nie ściera się w ciągu dnia ani nie powoduje nowych niedoskonałości.
Jednak dużym problemem są dla mnie kolory. Wzięłam najjaśniejszy natural 04 (nie widziałam z tej serii jaśniejszego-jeśli się mylę to mnie poprawcie) i jest on po prostu ciemny. Za ciemny dla bladolicych, co u mnie wyklucza jego ponowny zakup. Ten egzemplarz spróbuję jakoś zużyć nakładając minimalne ilości/bardzo rozcierając, ale następnego na pewno nie kupię.
Swatche. I porównanie z dużo jaśniejszym korektorem z miss sporty, który ostatnio kupiłam.


6 komentarzy:

  1. Nigdy się nie przekonałam do korektorów w sztyfcie. Ich konsystencja nie do końca mi odpowiada :( Ten ma strasznie ciemny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciemny, jak dla mnie dużo za ciemny niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też, dlatego kupiłam dużo jaśniejszy ;)

      Usuń
  3. Faktycznie dość ciemny. Ten jaśniejszy dużo bardziej mojowy :)
    Wesołych i słonecznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i Tobie również życzę wesołych świąt ;)

      Usuń
  4. Miałam styczność z produktami tej marki ale to dosyc dawno. Używam dość mocno kryjących podkładów, zazwyczaj problemów z cerą nie mam tak więc jak korektor to głównie pod oczy;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.