O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 10 maja 2014

carmex vanilla

Jakiś czas temu w rossmannach pojawił się carmex vanilla. Jest też chyba limonkowy, ale tamtego jakoś nie kupiłam i chyba nie kupię ;)

Tak jak wszystkie inne carmexy ten jest zapakowany w kartonik, a sam produkt to wykręcany sztyft. Nie mam pojęcia czemu, ale na opakowaniu napisali "intensywnie nawilżający sztyft o smaku ŚMIETANKOWYM". To w końcu wanilia,czy śmietanka? ;)
Porą wiosenną i letnią (jeśli nie decyduję się na pomadkę/błyszczyk) staram się sięgać po coś z filtrem. Carmex podobno ma 15-stkę, czego oczywiście nie sprawdzę (a co zapewnia producent), ale mam nadzieję, że jest prawdą.

Zapach jest świetny, działanie równie dobre-tak jak reszta carmexów. Produkt bardzo ładnie nawilża usta nadając przy tym połysk, więc jest też dobry do aplikacji w ciągu dnia, gdy pomadka już się zetrze. Nie będę się bardziej rozpisywać, bo jest to produkt powszechnie znany i lubiany-chciałam tylko zwrócić uwagę na nową, ciekawą wersję.
Lubię go na tyle, że gdy swój pierwszy egzemplarz gdzieś zgubiłam to kupiłam następny. Wolę go chyba nawet od wersji klasycznej w sztyfcie i słoiczku-wersja zapachowa jest zawsze czymś ciekawszym.

Tymczasem zmykam na X factora ;)

7 komentarzy:

  1. waniliowej wersji nie miałam jeszcze, póki co zużywam zapas klasycznej :) ale następne będą waniliowe i jaśmin mnie jeszcze kusi

    ps. zapraszam na mały konkurs do mnie, do wygrania podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale nie jestem aż taką fanką tego zapachu jak Ty. Wolę wiśniowy, truskawkowy albo miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowe rzeczy uwielbiam więc pewnie przypadłby mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tą wersję zapachową:) już prawie ją wykończyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwa - masło maślane :) Ale Carmex dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.