O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 24 maja 2014

catrice prime and fine baza pod cienie

Sezon zaliczeń się zaczął, więc większość czasu zajmują mi nauka i chodzenie po wpisy. Dzisiaj jako tako nauka z prawa i postępowania administracyjnego za mną, jutro i pewnie jeszcze przez 2 dni czeka mnie karne. W każdym razie mam chwilkę czasu na napisanie notki-dzisiaj będzie o bazie pod cienie catrice prime and fine.

Opakowanie to szklany, zakręcany słoiczek, który mieści w sobie 4 ml bazy.
Konsystencja bazy jest nieco plastelinowata. Na pewno nie jest to masełko typu kobo, czy hean-bardziej coś jak paese. Nie sprawia problemów tak jak baza virtual, ale czasami trzeba ją porządnie rozetrzeć.
Myślałam, że dzięki temu baza będzie działać bez zarzutu. Jednak... to kolejna baza, która działa jak chce i której nie rozumiem. Czasami nie wytrzymała dwóch zajęć, w największe upały przez dwa dni trzymała cień po przypudrowaniu aż do zmycia, a wczoraj nałożona tą samą techniką i przypudrowana tym samym pudrem (ryżowy, paese) nie utrwaliła już tego tak ładnie.Chociaż miała chyba kilka godzin więcej na wykazanie się-może to dlatego.
Muszę przyznać, że jestem nieco zawiedziona. Fajnie, że czasem działa, że nie robi krzywdy, że jeszcze nie zaschła, ale potrzebuję bazy, która utrzyma cienie cały dzień i wiem, że będę mogła na nią liczyć bez zbędnych fochów z jej strony.

3 komentarze:

  1. Widać ta baza jest tak samo zmienna jak my kobiety :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ona nie przekonała, z Hean o wiele lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i też się nei sprawdziła.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.