O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 26 maja 2014

konkurs z rimmelem na dzień matki ;)

Hej, dzisiaj mam dla Was konkurs ;) Organizuję go wspólnie w firmą RIMMEL, która postanowiła zrobić Wam prezent na dzień matki.
 






















Regulamin konkursu:
  1. Musisz być obserwatorem mojego bloga
  2. Musisz polubić mojego bloga oraz stronę rimmela na facebooku
  3. W komentarzu poza odpowiedzią podaj również imię i adres e-mail.
  4. W komentarzu pod postem musisz dokończyć zdanie: „Moja mama jest najpiękniejsza kiedy..”
  5. Wygrywają osoby, które dokończą zdanie w sposób najbardziej kreatywny. Zwycięzców wybieram ja.
  6. Nagrody to dwa zestawy kosmetyków-po jednym dla dwóch osób. W skład zestawu wchodzi pomadka moisture renew i róż do policzków stay blushed
  7. Fundatorem nagród jest COTY Polska Sp.z.o.o.
  8. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie
  9. Czas trwania konkursu to 26.05.2014-03.06.2014
  10. Wyniki zostaną ogłoszone parę dni po zakończeniu w osobnej notce na blogu.

11 komentarzy:

  1. Mazideł tego typu nie używam za często wiec udziału nie biorę, ale powodzenia dziewczyny!
    I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina, paulina1366@o2.pl

    Moja mama jest najpiękniejsza kiedy jest szczęśliwa, gdy wszystko jej się udaje, gdy jest zdrowa, oraz gdy jest ze mnie dumna i nie musi się o nic martwić. Piękna jest gdy się uśmiecha, gdy jest zamyślona a nawet zdenerwowana ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że musisz jeszcze polubić profile na fb, będę to weryfikować ;)

      Usuń
    2. profile już polubione ;) dziekuje ;*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję: mauueSt
    lubina fb oba profile: Anita Stańczak
    e-mail: mauestk@gmail.com

    Moja Mama jest najpiękniejszy kiedy się uśmiecha - kiedy człowiek się śmieje, ogarnęłą go radość czy też smutek, ból wiadać to wszystko w oczach
    dlatego jak moja mama się śmieje to błyszczą jej oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbara Anna
    e-mail: vinroge@gmail.com

    Moja mama jest najpiękniejsza kiedy jest szczęśliwa, a radość daje jej wyjazd na działkę. Może wtedy choć na chwilę wyrwać się z tłocznego miasta i trochę odsapnąć. Uwielbia się wtedy zajmować ogródkiem, a nic tak nie cieszy jak ładnie rosnące pomidorki! No może jeszcze super ciuch z lumpeksu za niewielkie pieniądze :D Z tego też moja mama zawsze się raduje. Te dwie wymienione przeze mnie sytuacje, na pozór banalne sprawiają, że moja mama aż promienieje pięknem i szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Wiola, na FB oba profile lubię jako Wioletta B. Mail: wiola.barsz@gmail.com
    Moja Mama jest najpiękniejsza kiedy się o nic nie martwi. Widać po niej, że jest zrelaksowana i zadowolona z życia. Wtedy widać zmarszczki od uśmiechu i wesołe oczy, a usta same składają się do śmiesznych wierszyków, którymi od lat zaskarbia sobie sympatię każdego spotkanego dziecka. Wtedy Mama nie zaprząta sobie głowy kłopotami i po prostu cieszy się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Ciekawska Beti
    Lubię jako Bernadetta Julia T
    blondbenita@onet.pl

    Moja mama jest najpiękniejsza kiedy… się uśmiecha : ) …

    … bo to jej od razu lat ujmuje
    I wieku swojego wtedy nie czuje
    Zmarszczka czy włos siwy się wtedy nie liczą
    Bo uśmiechnięte usta „Jestem piękna!” krzyczą

    Gdy się uśmiecha ma taki błysk w oku
    Że nie wiem czemu 50-stkę przekracza w tym roku
    Skoro nastoletnie ma usposobienie
    Cudowne jest jej pozytywne do świata nastawienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: Cleo
    Justyna justys0081@wp.pl

    Moja mam jest najpiękniejsza kiedy... nie.... moja mama jest piękna zawsze :) ma świetne poczucie humoru i rewelacyjny uśmiech którym potrafi zarazić dosłownie każdego. Jest piękna kiedy wstaje rano, z rozczochranymi włosami, kiedy parzy świerzą kawe i robi jajecznice... jest piękna kiedy wraca z pracy zmęczona, pięknie wygląda kiedy wybieramy się razem popołudniu na kawe, Jest to kobieta kiedy pięknie wygląda dosłownie zawsze, dla mnie kobiecy ideał piękna, cudowna brunetka o niebieskich oczach, mój wzorzec i najlepsza przyjaciółka zarazem :) i pomimo iż ma juz kilka siwych włosów i jest między nami spora różnica wieku możemy na sobie zawsze polegać i wspieramy się we wszystkim, i właśnie to jest piękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: dagmarka
    Lubię bloga na FB jako: (imię i pierwsza litera nazwiska) Dagmara M
    Lubię Rimmel Polska na FB jako: (imię i pierwsza litera nazwiska) Dagmara M
    Dokończ zdanie: Moja mama jest najpiękniejsza kiedy .....tańczy w sukience w ognistym kolorze pomarańczy! Bo oprócz życia rodzinnego, mamie trzeba czegoś innego. Pasji, która sprawia, że kobieta pięknieje i z głębi serca prawdziwie się śmieje. Taniec to jej odskocznia od codzienności i źródło wielkiej przyjemności :)
    E-mail dagmarka.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.