O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 5 maja 2014

lirene multifunkcyjny krem na dzień

Po kremo-żelu z mango, który miałam wcześniej (i kupiłam ponownie) jakoś bardziej zaufałam firmie lirene, jesli chodzi o kremy do twarzy. Jego następcą został multifunkcyjny krem na dzień.


Opakowanie to tradycyjny kartonik z równie tradycyjnym słoiczkiem. Nic szczególnego, ale nie odstrasza w łazience. Jedynym minusem jest to, że to zabezpieczające sreberko nie chciało mi się odkleić w całości. Po bokach kremu została mi jakaś siateczka. Nie pisałabym o tym, ale to nieco denerwujące, a to samo zauważyłam tez w innym egzemplarzu tego kremu.
Krem ma bardzo lekką konsystencję. Łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania i jednocześnie dobrze nawilża. Ja teraz, gdy moja cera wróciła do swojego tłustego stanu, stosuję go głównie na noc. Jeśli nałożę go na dzień to mam wrażenie, że zostawia delikatny film na twarzy, a ja tego nie lubię (skóra po przejechaniu ręką jest jakby.. śliska? Nie wiem, czy wiecie, o co mi chodzi, bo ja sama nie umiem tego opisać). Chociaż z drugiej strony moja współlokatorka stosuje go z powodzeniem pod makijaż i jest zadowolona, więc to wszystko zależy od gustu, cery, czy tolerancji tego, co może być pod makijażem.
Produkt nie podrażnił mojej cery w żaden sposób. W czasie, gdy była wysuszona nawet pomógł mi w powrocie do normalności ;) Wtedy przychodziłam do domu, zmywałam makijaż i nakładałam go grubszą warstwą. Na noc wytaczałam jeszcze cięższe działa.
Ja jestem całkiem zadowolona z tego kremu. Myślę, że jeśli szukacie lekkiego kremu nawilżającego na dzień  (bo matujący z niego żaden) i macie cerę normalną/mieszaną to możecie go spokojnie stosować pod makijaż. Jeśli tłustą to zależy od osoby, ale zawsze możecie go zużyć na noc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.