O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 16 maja 2014

nowości (maj 2014) ;)

Dzisiaj kilka nowości, które dostała albo kupiłam ;) Zdjęcia niestety robione telefonem, ale przy recenzjach poszczególnych produktów na pewno pojawią się te lepszej jakości.

1. Maybelline color sensational 132 sweet pink. Jest to jasny róż, właściwie w kolorze moich ust.
 2. Collection lasting perfection 1 fair, czyli słynny już korektor ;)
 3. Lovely eyeshadow pencil nr 2, czyli po prostu cień do oczu w kredce. Kolor (jak zawsze) brązowy.
 4. Miałam okazję wypróbować tusz max factor 2000 calorii w wersji podkręcającej z zakrzywioną szczoteczką. Spodobała mi się dużo bardziej, niż podstawowa wersja, więc od razu ją kupiłam (po co mi chyba 5 nieotwarty tusz?!).
 Efekt jaki daje moim zdaniem jest bardzo ładny.
 5. Przyszła do mnie paczka z lakierami rimmel 60 seconds. Bardzo je lubię, więc z tych też pewnie będę zadowolona.
6. W biedronce dorwałam też maski biovaxu w saszetkach. Bardzo praktyczna wersja-używasz raz i wyrzucasz.

11 komentarzy:

  1. ciekawe zakupy :) super efekt tuszu

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie wypróbować Max Factor 2000 Calorie w wersji pogrubiającej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! ;) Bo wersji podstawowej (ze złotą obręczą) nie polecam, niestety.

      Usuń
  3. Pomadka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz długie rzęsy! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Whisper to udana seria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz daje ladny efekt na Twoich rzesach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne rzęsy, aż zazdroszczę. Biovaxy uwielbiam - są świetne

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.