O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 6 maja 2014

pierwszy test tuszu loreal million lashes so couture + ostatnie zakupy -49%

Tydzień temu kupiłam na promocji w rossmannie 3 tusze ;) Jak widać najbardziej zależało mi na wypróbowaniu loreala million lashes so couture. Otworzyłam go i poniżej pokażę Wam efektu pierwszej aplikacji.
 Szczoteczka jak widać jest silikonowa.
 Efekt jak widać nie powala. Racja, rzęsy są ładnie rozdzielone i podkreślone, ale za nic nie widzę tu pogrubienia, może lekkie wydłużenie. Nie jestem całkiem na nie, ale podobny efekt dawał kiedyś u mnie tusz z essence. W każdym razie jeszcze potestuję, popatrzę i na pewno po jakimś czasie recenzja się pojawi ;)
 I ostatnia rzecz, którą kupiłam na rossmannowskiej promocji ;) Otóż jest to.. kolejna pomadka rimmel moisture renew w kolorze 705 let's get naked. Tamte chyba jednak pójdą w świat.

5 komentarzy:

  1. podobają mi się rzęsy, są fajnie rozczesane a nie posklejane. świetny efekt.
    najbardziej lubię używać silikonowe szczotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten tusz w promocji i jestem z niego bardzo zadowolona. W ogóle tusze L'Oreal są jednymi z moich ulubionych. Niemal każdy mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie efekt podoba, najważniejsze że nie są posklejane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka piękna, ale tusz jakoś nie przypadł mi do gustu :P P.S. Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.