O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 5 maja 2014

rossmann -49% cz.3 (usta i paznokcie)

 Dzisiaj zaczął się 3 tydzień promocji w rossmannie-tym razem na usta i paznokcie. Od razu ostrzegam Was, żebyście uważały na tą 2 kategorię. Okazuje się bowiem, że 'produkty do pielęgnacji paznokci' to nie są odżywki. Tym sposobem kupiłam dwie z eveline bez promocji i wydałam jeszcze więcej, niż bym wydała w mniejszej drogerii w moim mieście :/ Wkurzyłam się strasznie, ale już stwierdziłam, że nie będę robić przedstawienia i ich oddawać.

Wibo, eliksir 07. To już moja trzecia sztuka ;) Mam jeszcze 05 i 06.
 Rimmel moisture renew 700 nude delight i 180 vintage pink. I szczerze mówiąc chyba ani jedna ani druga mi nie pasuje.. 700 ma dość nienaturalny kolor, a 180 wychodzi u mnie jak dość mocny fiolet (to pewnie przez bardzo jasne usta). Nie wiem, może będę jakoś rozcierać albo łączyć z błyszczykiem. A jak nie to pójdą w świat. W każdym razie zdania na temat samej pomadki nie zmieniam-formuła i pigmentacja jest świetna.
 Swatche:
I owe produkty do paznokci. Eveline:
-paznokcie twarde i lśniące jak diament (kupiłam mamie)
-płynne szkło top coat, utwardzacz do paznokci.

11 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę na tą pomadkę Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jak zazdroszczę Ci elixira;/ ja trafiłam na wszystko macane albo połamane egzemplarze ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Siódemkę Wibo miałam wcześniej, tak ją lubię, ze dokupiłam dziś numer 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wielu blogch widzę te Elixiry ... Patrzyłam dziś na nie, ale nie kupiłam bo strasznie śmierdzą i smakują jak szminki sprzed lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam te same odcienie Rimmelek i na szczęście trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:)Odżywki są przecenione z tym,że te z szaf z kolorówką:).Czyli np.eveline z szafy tak,ze sklepu nie.Ja kupiłam masełko z revlonu.Ma świetne opinie,piękne kolory;).

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, ten brudny róż z Rimmela jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W naturze odżywki też nie były w promocji przy -40% (oprócz tych co były w szafach np my secret) ale tam były kosmetyki do makijażu w promocji a tu paznokcie i odżywki sie nie liczą.
    Ten nudziaczek jest fajny co kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tam było 40% na 'kolorówkę', a tutaj nawet na plakatach pisze, że kosmetyki do ust, lakiery i 'produkty pielęgnacyjne do paznokci' ;)

      Usuń
  9. ja wczoraj kupiłam dwa lakiery z rimmela ale zastanawiam się jeszcze nad szminkami Kate i nie wiem którą wybrać...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.