O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 17 maja 2014

wibo eyebrow stylist brązowy żel stylizujący do brwi

Brązowy żel stylizujący do brwi wibo. Szczerze mówiąc nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby używać tego typu produktów, po prostu nie były mi potrzebne do szczęścia. Ale miałam okazję najpierw spróbować  tego żelu, więc wiedziałam co i dlaczego kupuję.

Produkt wygląda jak typowy tusz-zakręcany i ze szczoteczką.
Szczoteczka jest dość mała i poręczna, manewrowanie nią nie sprawia mi problemów.
Od razu powiem, że nigdy nie podobały mi się brwi dorysowane, przerysowane, wypełniane, sztuczne. Lubię naturalność w tym obszarze i wcześniej wymienionych rzeczy bym nie zaakceptowała. Dodam też, że z brwiami nigdy nie miałam problemów-trzymają się na miejscu, nie widzę zmiany kształtu, czy 'rozczochrania' pod koniec dnia.
Szukałam jedynie czegoś co lekko przyciemni mi brwi. I to dostałam. Produkt ma dość jasny kolor, więc po delikatnej aplikacji i dodatkowym przeczesaniu czystą szczoteczką mam efekt o jaki mi chodziło-brwi są podkreślone, lekko przyciemnione, ale bez efektu przerysowania/zbytniego przyciemnienia. Myślę, że blondynce o dość dziecinnej urodzie niczego więcej nie potrzeba.
Chociaż przyznam, że jeśli nałożyłabym go zbyt dużo to byłby za ciemny, więc pewnie sprawdzi się też przy ciemniejszych włoskach.

Ogólnie jeśli szukacie czegoś, co tylko podkreśli i przyciemni Wam brwi to mogę ten produkt polecić z czystym sumieniem-u mnie się sprawdza ;)

4 komentarze:

  1. Polubiłabyś też żel Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice jest pewnie 2x droższy, wiec pewnie nie spróbuje ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś efektu przed i po ;)
    Ja osobiście używam cienia do przyciemniania brwi z Avonu - póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, ze cieżko byłoby uchwycić efekt, bo jest naprawdę subtelny ;) może jak mi sie uda to pokaże przerysowana wersje, zobaczymy.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.