O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 8 czerwca 2014

nivea dwufazowy płyn do demakijażu

Nigdy nie kupowałam produktów do oczu z nivei (a przynajmniej w tej chwili sobie nie przypominam). Ten dwufazowy płyn do demakijażu dostałam z jakiejś okazji.

Opakowanie jest typowe dla tego rodzaju produktów, więc nie ma co się nad nim roztrząsać ;)
Muszę przyznać, że na początku byłam bardzo zadowolona z tego produktu. Ładnie zmywał makijaż, nie podrażniał, nie powodował żadnych innych problemów. 
Jednak parę dni temu użyłam go ponownie i nie wiem co się stało.. ale przy zmywaniu zaczęła mnie piec skóra wokół oczu. Macie pomysł, co mogło to spowodować? Średnio znam się na składnikach, zresztą ten płyn też mnie wcześniej nie podrażniał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.