O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 26 lipca 2014

botanical choice purederm złuszczająca maska do stóp (skarpetki złuszczające)

Do zakupu skarpetek złuszczających przymierzałam się od jakiegoś czasu. Ale co patrzyłam na all to koszt takiego cuda wynosił 30 zł i więcej, co mnie osobiście nie satysfakcjonowało. Z pomocą przyszła biedronka ;) Skarpetki pojawiły się tam chyba za ok. 14 zł, więc jak na chęć zapoznania się z tego typu produktem w sam raz.

Skarpetki są zapakowane jak widać, w saszetkę. Musimy je wyjąć, rozciąć i trzymać w nich nogi przez max. 1,5 h. Niestety nie ma możliwości zawiązania albo jakiegoś innego zabezpieczenia, więc trzeba na nie nałożyć normalne skarpety.
 Uczucie podczas noszenia nie jest nieprzyjemne. Chodzenie jest co prawda utrudnione, ale nic nie szczypie ani nie boli. Po wyjęcia, umyciu i opłukaniu stóp również nie miałam żadnych negatywnych odczuć. Może jedynie coś w rodzaju mrowienia, ale to nic groźnego. Pamiętajcie tylko, żeby nie używać tego produktu na podrażnione, czy poranione stopy.
 Zgodnie z opisem producenta skóra powinna zacząć się złuszczaj w przeciągu 2 tygodni. Nie byłam do końca przekonana czy to działa, więc po paru dniach bez żadnych efektów pomyślałam: "pic na wodę, fotomontaż, nic z tego nie będzie".
  Aaaaale!  Poczekałam jeszcze parę dni i po mniej więcej tygodniu zaczęłam zrzucać skórę niczym bazyliszek w komnacie tajemnic. Nie tak grubą, nie tak spektakularnie ani nie w całości, ale przynajmniej coś się zaczęło dziać. Skóra zeszła mi z 'podeszwy', pięt, a od góry jedynie z palców i wciąż nie przestaje złazić (a chyba już minęło 2 tyg? skarpetek użyłam w czwartek, pierwszy dzień promocji w biedrze). W trakcie to nie wygląda zbyt ciekawie, w dodatku przy chodzeniu boso skóra jest wszędzie, ale po całym procesie stopy są gładkie. Chociaż przykładowo różowy ślad po starym odcisku nie chce zejść. Co prawda nie liczyłam no to i z efektów i tak jestem zadowolona, ale może większe stężenie kwasów coś by z tym zrobiło ;)
Piszę już teraz, bo może ktoś ma je jeszcze w swojej biedrze i chciałby wypróbować. Ja osobiście traktuję to raczej jako ciekawostkę-problemów ze stopami nie mam, nie stosuję nawet kremu, więc ewentualnie raz na pół roku-rok mogłabym użyć dla samej świadomości, że coś robię dla dobra stóp ;)

11 komentarzy:

  1. W mojej Biedrze już chyba jej nie ma :( a szkoda, bo chętnie bym sobie moim stopom to zafundowała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zla bo chcialam kupic 4 pary 2 dla siebie i po 1 dla kamila i mamuski, ale jak weszly do biedry to bylam chora i siedzialam w domu, pozniej nie mialam czasu a teraz juz ich nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam porównanie do innych skarpetek z magic foot peel i w porównaniu do nich po tych jestem rozczarowana, owszem efekty są ale takie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam skarpety Purederm kupione na allegro. Już po trzech dniach zaczęłam zrzucać skórę, resztki schodzą do dziś (mija drugi tydzień). Uważam, że to niezły wynalazek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się muszę przejść do Biedry, bo przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zewsząd tona pochwał a u mnie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę odwiedzić Biedronkę. Niestety, moje stopy należą do problematycznych.

    OdpowiedzUsuń
  8. poszperam czy u mnie jeszcze są bo jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam właśnie na łuszczenie :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele pozytywnych opinii na ich temat czytałam, stosowałam kwasoskarpety innej firmy, ale fajne były :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że są dostępne w Bierdonce, jeżeli je jeszcze znajdę z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.