O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 3 lipca 2014

GLAMBRUSH

Na pędzle glambrush od Hani miałam ochotę od momentu, gdy się pojawiły ;) Chwilę poczekałam, przetrawiłam wszystkie recenzje, ceny (razem z przesyłką zapłaciłam za wszystko 60 zł) i zamówiłam.

Na początku muszę powiedzieć, że urzekło mnie pakowanie pędzli. Nie przychodzą tylko w folii bąbelkowej, ale także przewiązane kokardką. Dodatkowo zauważyłam, że wizytówka, przez którą przechodzi tasiemka ma otwór w kształcie serduszka.  Żałuję jedynie, że na pędzlach nie ma żadnych osłonek, np. takich jak dodaje hakuro.
Pędzle są wykonane porządnie-nie wydaje mi się, żeby się rozkleiły, rozpadły, czy żeby zdrapała się z nich farba (?). Leżą pewnie w dłoni.
Modele, które posiadam są bardzo uniwersalne. Pierwszego z nich T2 używam do podkładu płynnego. Ale pewnie nadawałby się też do pudru, różu, bronzera itd. Drugi to O9. Używałam go już do rozprowadzania korektora pod oczami, na twarzy, do rozcierania cieni oraz do aplikacji cieni w kremie. Nada się też np. do rozświetlacza.
Oba pędzle bardzo dobrze sobie radzą-jeden dobrze rozprowadza podkład (równomiernie, bez smug), a drugi korektor/cienie (oczywiście z blendowaniem też dobrze sobie radzi). Są przy tym miłe w dotyku, całkiem gęste i nie wypada z nich włosie.
Nie miałam z nimi problemu także przy praniu. Ładnie się doprały, nie straciły kształtu, włosia i szybko wyschły (hakuro H54 musiał poleżeć dłużej).
Generalnie pędzlom nie mam nic do zarzucenia i podejrzewam, że przy nadmiarze gotówki dokupię jeszcze jedną sztukę O9 i może jeszcze jakieś inne z asortymentu.

5 komentarzy:

  1. słyszałam o nich pozytywne opinie :) sama nie wiem, czy się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym najchętniej cały zestaw pedzli zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam zamiar kliknąć O9 :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kliknąć cały zestaw ale czytałam że kozy kiepsko sobie radzą; włosie robi się twarde i sterczy we wszystkich kierunkach. Póki co zostałam przy syntetykach.;-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.