O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 17 sierpnia 2014

rimmel exaggerate automatyczna kredka do oczu

Ostatnio dostałam do przetestowania nowe kredki automatyczne rimmel exaggerate. Myślę, że dzisiaj mogę napisać o nich kilka słów ;)

Nad opakowaniem nie ma sensu się rozwodzić. Powiem tylko tyle, że kredki mają na drugim końcu udogodnienia-gąbeczkę oraz temperówkę.
Kolory, które mi się trafiły to 262 blackest black i 240 aqua sparkle. O ile czerń zawsze się przyda, to taki rodzaj niebieskiego sprawiał, że wyglądałam jak Kleczkowska ze Złotopolskich, więc powędrował do lepiej pasującej tęczówki.
Pisałam już (przy pokazywaniu tych kredek po raz pierwszy) o teście niebieskiej sztuki. "Ale to, co mogę dobrego powiedzieć już teraz to to, że kredka wytrzymała na oku cały dzień (powiedzmy te 8-9h) bez bazy-nie starła się ani nie zebrała w załamaniu" Co prawda przetestowałam ten kolor zaledwie kilka razy, ale moje zdanie się nie zmieniło.
Co do czarnej, to również mam pozytywne odczucia. Można nią narysować całkiem cienką kreskę, która bez bazy wytrzyma cały dzień. Nawet w czasie upałów, co jest dla mnie ważne, bo jeśli decyduję się na makijaż w taką pogodę to stawiam na coś trwałego, do czego nie muszę używać bazy. 
Schody zaczynają się dopiero jak chcemy ją nosić roztartą. Mam bardzo opadające powieki i w upałach, w których ją testowałam niestety zebrała się nieco w załamaniu. Co prawda nie zniknęła całkowicie, ale jest to jakiś minus. 
Muszę jeszcze dodać, że kredki są łatwe w obsłudze-miękkie, dobrze napigmentowane, nie podrażniające oczu. Myślę, że jak skończy mi się jakaś cielista to będę skłonna kupić taką z serii exaggerate.
Swatche:


21 komentarzy:

  1. Przyjemne kolorki. Ja mam miss sporty też automatyczna tyle, że bez gąbeczki i temperówki i nie jestem zadowolona bo na gorące dni się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię, bo lubię kredki z gąbeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaja sie fajna podoba mi sie niebieska ale mi tez by niezbyt pasowala :) chociaz u Ciebie wcale nie wyglada tak zle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam czarną i zużyłam ją do końca :) Bardzo przyjemna kredka, ukradłam ją siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor ma ta niebieska kredka, muszę na nią zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu kredki właśnie dlatego, że są łatwe w obsłudze.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się kredka w kolorze starego złota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie kredka tylko eyeliner z essence ;)

      Usuń
  8. Złoto bardzo mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale złoto to akurat eyeliner z essence ;) Zrobiłam po prostu 2 swatche do 2 różnych postów.

      Usuń
  9. kurwa post z 17 sierpnia 2014 roku???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z przyszłości :D A tak serio to ustawiłam najpierw 17.07 zamiast 17.08, bo pisałam na zapas i ustawiałam konkretną datę publikacji, później zmieniłam datę, ale post i tak się już opublikował.. dlatego tak to wygląda.

      Usuń
    2. a już się obesrałam, że zapiłam pałę przez te wakacyjne nocne eskapady i jest już 17 sierpnia, o ja pier....:)

      Usuń
    3. Aż takie szalone wakacje? ;d ale bez nerwów, możesz spać spokojne ;)

      Usuń
    4. Tutaj nikt nie śpi:) pzd, czekam na ....17:)

      Usuń
  10. Świetne kolorki :) Złoto super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam właśnie ochotę na beżową z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.