O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 6 lipca 2014

zakupy biedronkowe cz.2

Dzisiaj ponownie odwiedziłam biedronkę i postanowiłam dokupić sobie jeszcze dwie rzeczy ;)

Bebeauty łagodzący płyn micelarny. Zawsze kupowałam ten jeden typ, który był dostępny-teraz doszły jeszcze dwa: łagodzący i matujący. 7,99zł/400ml.

 Garnier płyn micelarny 3w1. Słyszałam wiele dobrego o tym płynie. Nie wierzę w 200 zastosowań, bo wylewam tego zawsze dość sporo, ale zawsze chciałam go wypróbować. 13,99zł/400ml.

P.S. ma któraś z Was może canona 700d? Sprawdza się? A może polecacie inne lustrzanki w cenie ok 2 tys.? Zależy mi na dobrej jakości zdjęciach i filmach ;)

11 komentarzy:

  1. chyba równiez się skuszę na ten płyn micelarny z Garniera bo zapowiada się interesująco . Mam nadzieję ,że te dobre opinie okażą się zgodne z rzeczywistością .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten micel z BeBeauty troszkę szczypie mnie w twarz i oczy, ale jest to do zniesienia.Używam go tylko i wyłącznie do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze używałam tej wersji, która była wcześniej i wszystko było ok :) I ogólnie używam miceli tylko do demakijażu.

      Usuń
  3. Też szukam lustrzanki, z naciskiem na "szukam", bo jeszcze funduszy brak hehe :) Jestem ciekawa, co wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ja jedną już mam, ale kupowałam ją kilka ładnych lat temu, więc zastanawiam się nad wymianą ;) Chciałabym móc kręcić filmy ;p Może kiedyś się przemogę i wstawię coś na YT. A nawet jak nie filmik 'z twarzą' to jakieś swatche dla Was.

      Usuń
  4. Ja w biedronce jeszcze nie byłam, jakoś mi ostatnio nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  5. micel z biedronki uwielbiam.
    Garniera nie miałam więc się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten plyn micelarny z Garniera i bardzo go lubię, to już moje drugie opakowanie :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Te 200 zastosowań to chodzi na jednym waciku, z tyłu jest dopiska :-) czyli teoretycznie na 100 - 80 około razy, w zależności od tego ile zużywamy wacików do demakijażu.
    Też kupiłam ten płyn Be Beauty do cery wrażliwej, jestem go ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten z biedronki, uważam że różowy jest tak samo dobry ten klasyczny niebieski :). Zobacz sobie Canona 1200D albo 600D :) ten drugi ma ruchomy wyświetlacz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad 700d, jeśli już ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.