O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 4 lipca 2014

zakupy kosmetyczne z biedronki

 Pokażę Wam dzisiaj upolowane w biedrze zakupy kosmetyczne ;)

Pierwsze dwie rzeczy to oczywiście suche szampony batiste tropical i wild. Nigdy wcześniej ich nie miałam, bo celuję raczej w tańsze marki. Taki szampon idzie u mnie szybko, bo pryskanie jeden raz z odległości 30 cm nie działa-muszę to zrobić z bliska i obficie. A później ładnie wetrzeć ten biały nalot we włosy, dzięki czemu są świeże, a czasami nawet mają trochę więcej objętości d; Także nie mam pojęcia, czy  i czym poszczególne wersje się od siebie różnią, ale chyba tylko zapachem (?). Cieszę się też, że są zabezpieczone. Podejrzewam, że zrobili to pracownicy, bo nakrętki owinięte są zwykłą taśma, ale dobre i to.
 Druga i ostatnia rzecz to zestaw: tabletki ze skrzypem + szczotka do włosów. Gdzieś na fb przeczytałam, że to 'biedro teezer', czy jakoś tak-określenie mi się spodobało ;) Nie pamiętam kto to napisał, ale jeśli to czytasz to zgłoś się w komentarzach ;) Bo szczotka rzeczywiście wyglądem przypomina słynną koleżankę po fachu.
  Pierwsze wrażenia po użyciu? Dobrze, że na szczotce nie zostało dużo włosów, czyli ich nie wyrywa. Mimo, że niektóre ząbki były przekrzywione to nie stanowi to problemu. Plastik nie jest najlepszej jakości.

15 komentarzy:

  1. miałam ochotę na tabletki + szczotkę ale jakoś nie skusiłam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za chwilę ruszam do Biedrony - po tę szczotkę do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam wersję tropikalną, lubię ten suchy szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam jeszcze nie byłam i może wcale nie pójdę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja silna wola zawsze przegrywa z takimi okazjami :(

      Usuń
  5. To ja tylko dodam od siebie, że szampony zabezpieczone są obkurczoną folią i chyba wyżej, niż w Biedronach to zakładają :) Stety-niestety można ją zsunąć, nie jest to zwykła taśma, wczorajszy zakup rozparcelowałam więc bez klnięcia na zostający klej i użyłam z radością. Lubię te szampony, fajnie, że są teraz tańsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. też kupiłam suchy szampon z panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie byłam w biedronce, ale z pewnością się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam dwa suche szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam Batiste w wersji tropikalnej, chociaż i z tańszej Isany jestem zadowolona. Przed podróbą Tangle Teezer się powstrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też normalnie używam isany-przy tym ile tego rozpylam nie inwestuję w nic droższego ;) Ale batiste musiałam wypróbować, szczególnie za taką cenę.

      Usuń
  10. również skusiłam się na suchy szmpon tropical :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedro teezer jest podobny do podróbek, które są choćby na ebayu. Mam takową i jakoś szału nie robiła, ale jestem ciekawa efektu po tych tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tylko zrobiłam zapas szamponów z Batiste

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu odwiedzić Biedronkę i wypróbować słynnego Batiste:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.