O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 12 sierpnia 2014

Jak sprawić, aby małe oczy wydawały się większe / jak nosić ciemną linię wodną przy małych oczach

Osoby o większych oczach mogą sobie pozwolić na obrysowanie oka dookoła i nie będzie to źle wyglądało-nawet jeśli oko się optycznie zmniejszy. Ja na tym zdjęciu musiałam niestety unieść brwi jak najwyżej potrafię i wytrzeszczyć oczy ;) Robię to za każdym razem do zdjęć, które publikuję na blogu.
Jako, że moje 'normalne' spojrzenie wygląda właśnie tak (no może popatrzyłam nieco spod byka, nie jest aż tak smutne) i nawet najcieńsza kreska zrobiona na górze wygląda jak nawalony czarny cień, szybko zdałam sobie sprawę, że czarna kredka na linii wodnej pozostawiona sama sobie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Oczy wyglądają na malutkie i smutne..  A co jeśli chcemy mieć ciemny odcień na linii wodnej i ma to jakoś wyglądać przy małych oczach?
 Po pierwsze: na pewno pomoże nam pomalowanie dolnej powieki (tak to powinnam nazwać?). Wtedy kontur nie kończy się jedynie na kresce i nie zamyka tak bardzo oka. Na porównaniu wyraźnie widać, które oko wydaje się większe.
 Po drugie: jeśli macie tak opadającą powiekę jak ja-rozetrzyjcie cień ponad załamaniem (tak, żeby cień był widoczny, gdy otworzymy oko). To również optycznie nam oko powiększy i wyciągnie w górę (nie będzie już takie smutne).
 Dwie drobne zmiany, a naprawdę dużo potrafią zdziałać ;) Tak samo wyglądało by to przy czarnym kolorze. Oczywiście trzeba to ładniej rozetrzeć i dodać jakieś cienie na całą górną powiekę, ale ja chciałam zrobić to tak, aby aparat ładnie uchwycił efekt. Na zdjęciach pokazałam tylko te 2 kroki, które nieco ułatwiają mi życie. Tak jak pewnie większości posiadaczek małych oczu i opadających powiek ;)

P.S. Wiem, że dla niektórych to może nic odkrywczego, ale może chociaż jednej osobie się ten post przyda ;)

4 komentarze:

  1. Wg mnie przydatne rady chociaz ja nie robie ciemnych kresek na linii wodnej bo jak patrze w lusterko to dziwnie to wg mnie wyglada i zle sie z tym czuje, dlatego jezeli juz to mam biala i bezowa kredke w zapasie gdybym jednak chciala pomalowac sobie oczka. U kogos bardzo podobaja mi sie takie obrysowane oczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nakładam zwykle białą/cielistą kredkę, ale czasami na jakieś okazję można zaszaleć ;p A wtedy dobrze wiedzieć jak ;)

      Usuń
    2. Dokladnie zaszalec dobra rzecz :)

      Usuń
  2. Niestety moje oczy są małe a znajomość technik makijażowych jeszcze mniejsza. O umiejętnościach wolę nie wspominać

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.