O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 2 sierpnia 2014

ladycode by bell odżywka do rzęs

Ladycode to seria firmy bell sprzedawana w biedronce. Można w niej znaleźć lakiery, pomadki, a nawet odżywkę do rzęs. I właśnie o niej będzie dzisiaj mowa, bo nie powiem-cena zachęciła mnie do wypróbowania.

Cenię sobie kartonowe opakowania. Dzięki temu wiemy, że nikt produktu nam nie macał i będzie świeży do momentu otwarcia. Sama odżywka wygląda jak typowy tusz z również typową, 'kudłatą' szczoteczką.
Aplikacja nie sprawia problemów. Odżywka jest przezroczysta, więc można ją stosować także pod tusz do rzęs, ja jednak wolałam używać jej na noc. Plusem na pewno jest brak podrażnienia oczu, co chyba jest najważniejsze w tego typu produktach.
Co do działania to.. słabo. Nie zauważyłam znacznego wzrostu ani zagęszczenia rzęs. Z wypadaniem nigdy nie miałam problemów, więc nie wiem czy w tym temacie produkt coś zdziała. Rzęsy były może w jakiś sposób odżywione, ale wiadomo-liczymy głównie na wzrost i uzupełnienie braków.
Skład:
Nie mówię, że u Was odżywka się nie sprawdzi, ale ja jej raczej nie kupię. Na razie używam long 4 lashes, później dla podtrzymania efektów (jeśli będą) przerzucę się na l'bioticę.

11 komentarzy:

  1. Nie używam odżywek do rzęs, więc dobrze, że i na to się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i u mnie również nie spisywała się rewelacyjnie - rzęsy stały się tylko leciutko grubsze i nic poza tym...

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby podtrzymać efekty 4LongLashes trzeba ją stosować raz czy dwa w tygodniu, nie jestem pewna czy L'biotica je podtrzyma, bo obie dają inne efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy będę chciała znowu tyle wydać ;p

      Usuń
  4. Nie mam akurat problemów z rzęsami żadnych. Generalnie z Lady Code od Bella najbardziej lubię lakiery do pazurków :). Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale skoro może być jeszcze lepiej... ;)

      Usuń
  5. mam z Bell taką odżywkę ale to raczej taka baza przed tuszem nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie skuszę się na tę odżywkę. Chyba zdecyduję się na kurację RevitaLash:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej mamuśce bardziej odpowiadała ta z L'biotica, ktora była w biedronce podczas gazetki kosmetycznej :) O tej też mówiła, że nic nie daje

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.