O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

ladycode by bell puder rozświetlający

Ostania moja notka dotyczyła odżywki do rzęs ladycode. Dzisiaj będzie o tej samej serii, ale tym razem opowiem Wam o pudrze rozświetlającym. Był co prawda dostępny już dość dawno temu, ale czasami w biedronkach można na niego trafić ;) Ja sama kupiłam go jakiś czas po tym jak pojawił się w gazetce.

Produkt dostajemy w kartoniku, dzięki czemu wiemy, że nikt go nie macał. Samo opakowanie mogłoby być ładniejsze, ale za ok 10 zł nie ma co narzekać ;)
Produkt moim zdaniem jest bardzo dobry. Łatwo się aplikuje dając ładny efekt rozświetlenia w chłodnym odcieniu. Już mała ilość wystarczy, aby był widoczny, ale efekt można stopniować. Nie zauważyłam, żeby znikał w ciągu dnia, czy migrował po twarzy. W dodatku nie zapchał mnie i z tego co widzę będzie wydajny. Podejrzewam, że poza standardowym zastosowaniem można by było użyć go do rozświetlenia dekoltu na imprezę, czy stosować jako rozświetlacz w kącikach oczu (chociaż tych dwóch opcji jeszcze nie próbowałam).
Jeśli gdzieś go jeszcze dorwiecie-polecam! ;)

3 komentarze:

  1. Wiec za taka cene bylo warto ;) ja kilka razy przygladalam sie tym kosmerykom w biedronce oczywiscie z daleka bo odstraszalo mnie tandetne opakowanie, a tu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam wiele dobrego o nim:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.