O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 17 sierpnia 2014

lip smacker coca cola

Tego lip smacker'a kupiłam w biedronce ;) Akurat były gdzieś przy kasie złapałam i wrzuciłam do koszyka.

Produkt dostałam zapakowany w kartonik. To dobrze, bo wiem, że nikt go nie macał przede mną. Sam produkt ma formę sztyftu, który się wykręca.
Wybrałam wersję coca cola cherry. Spodziewałam się zapachu, może smaku, ale nie koloru. Sztyft barwi moje usta na delikatną czerwień, co niekoniecznie mi pasuje. Dobrze nawilża, ma ładny zapach, ale jest coś, co go u mnie skreśla. I jest to smak. Niby niegroźny, niby słodki.. w żadnym innym kosmetyku nigdy mi nie przeszkadzał, ale tego nie mogę znieść-jest zbyt chemiczny. Dla Was może to być świetny produkt i smak nie będzie Wam przeszkadzał (ja swój oddałam mamie i jej pasuje), ale jeśli ktoś, tak jak ja, nie lubi takiego słodko-chemicznego posmaku to odradzam.

Żałuję, że ten jeden element mi nie pasuje, bo produkt zapowiadał się naprawdę dobrze.

4 komentarze:

  1. Miałam podobne odczucia wobec tego o smaku waniliowej Coca Coli... Ledwo go wymęczyłam i trzymam się od nich z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam właśnie tą wersję co Ty i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze, chociaż coca cola kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie mocno się nad nim zastanawiałam :D Dobrze, że nie kupiłam bo skoro lekko barwi na czerwono, to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.