O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 21 sierpnia 2014

Long4Lashes: efekt po ponad miesiącu stosowania

Dzisiaj krótki post informacyjny o tym, co zmieniło się przez ponad miesiąc stosowania odżywki do rzęs long 4 lashes.
 Dla ułatwienia zdjęcia są ułożone na przemian: jedno przed, jedno po miesiącu, jedno przed, jedno po. Dwa ostatnie pokazują stan aktualny. 



Co myślicie? Moim zdaniem rzęsy są gęstsze i dłuższe ;) Mam jednak nadzieję, że z czasem jeszcze bardziej się rozrosną.

12 komentarzy:

  1. Używam od 4 miesięcy, ostatnio koleżanka stwierdziła, że mam rzęsy jak u żyrafi i niemożliwe, żeby tak rosły po odżywce. Czasami mam problem z pomalowaniem oka eyelinerem i tuszem, bo mi się miejsce na szczoteczkę kończy, ale jestem z tego stanu bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa choć moje rzęsy maja się dobrze jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoje też nigdy nie narzekałam, a przed zrobieniem zdjęcia myślałam wręcz, że są długie ;)

      Usuń
  3. rzęsy są na pewno zagęszczone i przyciemnione, ja nie mogę używać takich serum bo mam bardzo wrażliwe oczy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczęłam kilka dni temu kurację RevitaLashem, zobaczymy jak się sprawdzi ;) Rzęsy mam tragicznie krótkie naturalnie, bez tuszu praktycznie niewidoczne..

    U Ciebie widać niezły efekt, życzę wytrwałości w dalszym nakładaniu odżywki - niech rzęsy rosną do nieba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revitalash daje takie same efekty :) Jedyna róznica jest taka, że jest 5x droższy.

      Usuń
  5. Widać efekt! Ja po skończeniu ostatniej miniaturki Revitalash zamierzam wypróbować to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odstawiłam revitalash po tym jak rzesy zaczęły mi rosnąc jak oszalałe podczas ciązy. Jak na razie jestem na półmetku prawie rzęsy dalej wachlarze za to włosy... łysa zostane:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest widoczny, super! :) Myślę nad wypróbowaniem go bo moja odżywka aż takiego efektu nie daje :(
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.