O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

miss sporty so clear anti-spot korektor w sztyfcie

Nie mam wielu produktów z miss sporty. Znalazłyby się może 2 lakiery do paznokci, kiedyś pokład, a teraz korektor so clear. Wzięłam go po zmacaniu testera i stwierdzenia, że nawet jak się nie sprawdzi, to za taką kwotę nie ma co żałować zakupu.

Korektor ma postać sztyftu, więc i opakowanie jest typowe dla tej formy kosmetyku. Nic mi się w nim jeszcze nie popsuło ani nie połamało, a sam sztyft ładnie się wykręca i chowa.
Na standzie są tylko 2 odcienie-ciemniejszy i jaśniejszy. Podejrzewam, że ten to 01 lub 1. Wybaczcie, ale nie chce mi się go na razie szukać ;) Tym bardziej, że zaraz pewnie pójdę spać (w weekend miałam wesele).
Odcień jak widać jest dość jasny (na górze sztyft synergen), powinien pasować do większości jasnych karnacji.
Działanie również jest dla mnie bardzo dobre. Korektora używam głównie na niedoskonałości, które dobrze zakrywa i nie schodzi z nich w ciągu dnia. Dodatkowo nie przesuszył mojej cery ani nie spowodował nowych niedoskonałości. Myślę, że na upartego (jeśli ktoś lubi taką konsystencję w tym miejscu) można go użyć pod oczy. Zdarzyło mi się to zrobić parę razy, gdy nie chciało mi się iść po inny korektor i tam też się sprawdził.
Myślę, że za taką cenę (coś w granicach 10 zł) warto wypróbować ;)


P.S.1 Nie wiem czy śledzicie mojego FB, ale tam informowałam, że znalazłam na stronie rossmanna info, że do stałej oferty w październiku wejdą 2 nowe masełka do ust nivei(jagodowe i kokosowe) ;) Wypróbowałam wszystkie 4 warianty i te 2 też będą moje! 
 P.S.2 Zamówiłam sobie jajeczko eos ;) Chodziło za mną już od bardzo dawna i w końcu musiałam je wypróbować. Wiecie może jak sprawdzić czy na pewno jest oryginalne? Przyszło do mnie obklejone folijką, a nie w kartoniku i tak się zastanawiam...


9 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że Miss Sporty wcale mnie nie ciągnie. Jakoś ta ich szata graficzna nie wzbudza mojego zaufania ;) Miałam kilka lakierów, jakiś podkład (który ciemniał chyba o 3 tony O_O) i nie mam ochoty na więcej. A takich korektorów to w ogóle nie używam, bo w sumie nie mam na co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie podkład się sprawdził, może też dlatego sięgnęłam po ten korektor. A może dlatego, że innego jasnego w sztyfcie jakoś nie widziałam d; I też nie używam korektorów codziennie, ale czasami się przydają. Chociaż faktycznie, szata graficzna nie jest zbyt wyszukana.

      Usuń
  2. Korektor jakoś mnie nie kusi. Miss sporty kojarzy mi się jakoś kiepsko..
    Widziałam właśnie, że wchodzą nowe wersje tych masełek. Jagodowe mnie mocno kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zakochana w kremie BB z tej firmy jednak tego typu korektory to już nie dla mnie... Teraz raczej skupiam się na kryciu worów pod oczami bo niedoskonałości coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten korektor (w trochę innym opakowanku) byl moim pierwszym korektorem. Nie wspominam go zbyt dobrze, strasznie zapychał i nie wyglądał estetycznie na twarzy zwłaszcza, że używałam wtedy mocnych kosmetyków na trądzik. Jak sobie przypomnę te pierwsze przygody z kolorówką to cieszę się, że jest coś takiego jak blogi urodowe i wizaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim również! Wspomnienia z jego użytkowania też do specjalnie przyjemnych nie należały :P

      Usuń
  5. Eos kusi od dawna, a jeśli chodzi o korektor to ogólnie nie lubię tych w sztyfcie. Zdecydowanie wolę płynne konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miss sporty jest bardzo fajny puder transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam ten korektor. Od kilku dobrych lat sprawdza się u mnie świetnie. Dobrze spaja się z moją cerą, krycie ma świetne i faktycznie zauważam po nim poprawę cery.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.