O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 8 sierpnia 2014

pierwsze wrażenie: wibo growing lashes stimulator mascara

Wibo growing lashes stimulator mascara. Tusz ten kupiłam na promocji -49% w rossmannie, więc zapłaciłam pewnie coś ok 5 zł. Właśnie przy takich okazjach lubię wypróbowywać polecane przez blogerki produkty. Od razu mówię, że to nie jest recenzja, a pierwsze wrażenie po pierwszym użyciu.
 Muszę powiedzieć, że zaskoczyła mnie szczoteczka. Wiedziałam, że będzie silikonowa, ale nie wiedziałam, że aż tak mała. Nawet przy moich oczach mogłaby być większa-chociaż nie narzekam, przynajmniej się nie ubrudzę i mogę dotrzeć do każdej rzęsy. Tutaj porównałam ją z ipodem.
 Efekt moim zdaniem jak na pierwsze użycie jest całkiem ładny. Maskara nie skleja rzęs, nadaje się do użytku już teraz (chyba, że ktoś ją w sklepie otworzył, a ja o tym nie wiem-w końcu u mnie przeleżała dłuższy czas), wydłuża, pogrubia, nie spływa i nie rozmazuje się. Z demakijażem też nie miałam problemu.

9 komentarzy:

  1. Bardzy ładny efekt daje podobny do mojej Celii Woman.

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper wydłużenie, zamierzam tą maskarę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją sprawdzała się całkiem fajnie jedynie szybko zaczęła się kruszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i byłam z niej bardzo zadowolona, na pewno do niej wrócę jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda na rzęsach, z chęcią go wypróbuje, bo cena jest zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tej mascary od wiosny-jestem z niej bardzo zadowolona, też kupiłam ją na te promocji ponieważ miała dobre opinie w internecie. Osobiście uważam, że zasłużenie.A jakie są Twoje odczucia po dłuższym stosowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo ją polubiłam ;) Teraz używam codziennie i myślę, że za jakiś czas powinna pojawić się recenzja na blogu.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.