O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 19 sierpnia 2014

pierwszy test: rimmel wonderfull + inne nowości

 Dosłownie dzisiaj dotarła do mnie paczka od rimmela z tuszem wonder'full. Wszystko było pięknie zapakowane, a teczka na rzepę na pewno przyda mi się na studiach ;) Niżej zobaczycie pierwszy test tego tuszu oraz inne nowości, które ostatnio wpadły w moje rączki.
Szczoteczka jest silikonowa i dosyć duża.
Efekt jaki uzyskałam, to głównie wydłużenie, pogrubienie jest bardzo średnie.
Musiałam się trochę namachać, żeby uzyskać taki efekt. Tusz jest bardzo delikatny i daje raczej dzienny efekt. A przynajmniej dał za pierwszym razem. Może jak oswoję się z tą szczoteczką, to uda mi się uzyskać coś lepszego.

I teraz nowości ;)

Ostatnio wzięło mnie coś na testowanie produktów do brwi. Niby nie używam codziennie, niby mnie nie obchodzą, ale jednak lubię testować. Dzisiaj kupiłam polecaną catrice eye brow stylist 020 Date with Ash-ton.
Nie ukrywam, że przyciągnęła mnie też ta szczoteczka na drugim końcu. Nawet jak kredka będzie rzadko w użyciu to druga strona na pewno się przyda.
 Garnier czysta skóra active ultrazłuszczający peeling. Zainteresowało mnie złuszczanie w nazwie (myślę, że mógłby być dobrym dopełnieniem toniku z kwesem lirene) i był w promocji, więc wzięłam. Ogólnie lubię czasem poużywać bardziej 'żrących' produktów do twarzy. Pamiętam, że miałam kiedyś żel z tej serii i byłam zadowolona z poziomu oczyszczenia skóry (a może nawet i tonik?).
 Zna się ktoś z Was może na składach i potrafi mi powiedzieć co tu może złuszczać? 
 Loreal perfect match concealer, czyli korektor na niedoskonałości. Chciałam go kupić już od jakiegoś czasu (mimo, że podkład się nie sprawdził), ale podczas promocji -49% nie było już mojego odcienia. Dorwałam go dzisiaj, również w rossmannie, za ok 26 zł. Więc cena nie jest najgorsza. Od razu mówię, że nie jest tak biały jak na 1 zdjęciu, lepiej spojrzeć na drugie.
 Wzięłam najjaśniejszy odcień 1 ivory.
 Ostatnio w biedronce chwyciłam też za dwie odżywki garniera oleo repair i mega objętość 48h (zaciekawiła mnie formuła termoaktywna-i tak w czasie roku akad. suszę włosy, więc pomyślałam, że spróbuję).
I ostatnia rzecz to coś niekosmetycznego ;) Maczugi! Przypomniałam sobie smak dzieciństwa, kiedy to kupowałam te chipsy w podstawówce za 30 czy 50 gr ;) Co prawda miały inne opakowanie, ale smakują tak samo. Kto z Was też je jadł?

11 komentarzy:

  1. Gdzie Ty dorwalas maczugi? :D kredka Catrice szybko schodzila z polek w Naturze wiec powinna byc dobra, tak samo jak cienie do brwi z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tusz wygląda pięknie, ale efekt raczej nie dla mnie :(
    fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko z rok temu zobaczyłam maczugi w sklepie kupiłam bez wahania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobycze ciekawe. szczególnie tusz. A maczugi i mnie przypominają dzieciństwo.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie ten korektor i odżywki :P maczugi tez kupowałam! Narobilas mi ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredkę Catrice mam i jest całkiem fajna. Chociaż odstawiłam ją bo kolor przestał mi pasować i obecnie używam cienia z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt na Twoich rzęsach jest super, na innych blogach widziałam gorsze efekty, ale każdy ma inne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie się narażę, ale mnie maczugi keczupowe do tej pory odrzucają. Serowe to co innego, serowe kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam efekt tej masakry na wielu blogach i był mizerny, a ty masz przepiękne długie rzęsy i nie wygląda u ciebie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. maczugi!! pamiętam jeszcze majonezowe. a maskara pięknie wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.